• nyfiknakillen

hur kändes det när du hade sex med kille?

Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.

• Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2012-03-23 23:49:49 följande:
    Det är ju så att alla killar som kan vara med andra killar är extremt feminina o det stannar inte vid en överenskommelse..jag vet trogen..glöm det!

Huh?
    Har inte träffat en enda feminin bs/homo-kille... De finns självklart säkert, men kan ju knappast kallas 'alla'... Obestämd 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-23 23:49:49 följande:
    Det är ju så att alla killar som kan vara med andra killar är extremt feminina o det stannar inte vid en överenskommelse..jag vet trogen..glöm det!

Har bara sett feminina bögar på tv, men har aldrig träffat på någon i verkligheten, de bögar/bikillar jag känner är som alla andra grabbar, vare sig mer eller mindre.
  • Anonym

Jag blev påsatt av en välutrustad boxerhane. Han var kåt och envis. Måste bara prova, och gör det gärna igen... :)

• Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2012-04-08 16:37:22 följande:
    Jag blev påsatt av en välutrustad boxerhane. Han var kåt och envis. Måste bara prova, och gör det gärna igen... :)

Om det inte är en manlig boxare du pratar om så är du nog både i fel tråd och i fel forum.... Du skall nog posta i djursexforumet... Leta upp det och posta där tack..Obestämd
  • Anonym (Gillar bikillar)
    Anonym (Gillar bi) skrev 2012-03-19 21:32:11 följande:
    Jag är tjej och tänder på bisex mellan män.
    Har funnit en fantastisk älskare som tänder på bi också och hoppas få vara med honom och uppleva biupplevelser på tre.

Längtar
    Åh lyckost. Jag har fantiserat om att vara med två bikillar i evigheter. Har haft vanlig trekant med två killar men inte med några bikillar. Inte träffat någon kille än som är bi (eller som erkänt det i alla fall).

Tanken att se två killar suga av varandra tänder mig enormt. Gilar titta på bögsex oxå
  • Anonym (fegis)

Har varit nyfiken på detta länge. Har sökt och haft lite kontakt via kontaktsidor, men inte vågat fullfölja.
    Hur tänd som helst på det, men vågar inte när det gäller att bestämma nåt. Är ju egentligen hetro men liten dragning åt bi.
    Har runkat med en kompis i tonåren, men inte vågat göra det i vuxen ålder.
    Man måste ju testa allt innan man dör,eller?

• Fandango2012

Om du är nyfiken så kontakta någon på BC för att få veta hur det är att vara med en man.
    Tyckte själv att det räckte med lättare sex som runk och sug den gången jag testade en man.
    Kanske är det en bra idé att möta den du ska träffa på en öl innan för att snacka och bli lite bekant innan sex.

• Anonym (fegis)

ja, kanske det , men det är ju det där med anonymiteten. Bor ju i i mindre stad, där "alla känner alla"..men tids nog så tar man väl steget över tröskeln.
    OBS jag är inte samma signatur "fegis" som skrivit i nadra inlägg. Hade lite för bråttom med att hitta på ett tillfälligt nick. Glad

• Anonym (Biboy)
    Anonym (Gillar bikillar) skrev 2012-04-09 15:28:06 följande:
    Åh lyckost. Jag har fantiserat om att vara med två bikillar i evigheter. Har haft vanlig trekant med två killar men inte med några bikillar. Inte träffat någon kille än som är bi (eller som erkänt det i alla fall).

Tanken att se två killar suga av varandra tänder mig enormt. Gilar titta på bögsex oxå

Hehe, my favourite kind of girl!
Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?