hur kändes det när du hade sex med kille?
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Jag blev påsatt av en välutrustad boxerhane. Han var kåt och envis. Måste bara prova, och gör det gärna igen... :)
Har varit nyfiken på detta länge. Har sökt och haft lite kontakt via kontaktsidor, men inte vågat fullfölja.
Hur tänd som helst på det, men vågar inte när det gäller att bestämma nåt. Är ju egentligen hetro men liten dragning åt bi.
Har runkat med en kompis i tonåren, men inte vågat göra det i vuxen ålder.
Man måste ju testa allt innan man dör,eller?
Om du är nyfiken så kontakta någon på BC för att få veta hur det är att vara med en man.
Tyckte själv att det räckte med lättare sex som runk och sug den gången jag testade en man.
Kanske är det en bra idé att möta den du ska träffa på en öl innan för att snacka och bli lite bekant innan sex.
ja, kanske det , men det är ju det där med anonymiteten. Bor ju i i mindre stad, där "alla känner alla"..men tids nog så tar man väl steget över tröskeln.
OBS jag är inte samma signatur "fegis" som skrivit i nadra inlägg. Hade lite för bråttom med att hitta på ett tillfälligt nick. 
Puff puff