• nyfiknakillen

hur kändes det när du hade sex med kille?

Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.

• Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?
  • Anonym

ok... vem e du då biboy, vart bor du .-)

• Anonym
    Anonym (Biboy) skrev 2012-06-14 23:13:14 följande:
    Ja, onani tillsammans... Helt överskattat. Kanske spännande första gången, men om man är lite äventyrslysten så tröttnar man på att 'dra i den' efter ngr minuter... Bara att ta den i munnen... DET är en kick första gången det
    mmm det är sjukt upphetsande att få suga kuk. Har dock inte tagit satsen i munnen ännu, men vill gärna
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2012-06-15 00:30:49 följande:
    mmm det är sjukt upphetsande att få suga kuk. Har dock inte tagit satsen i munnen ännu, men vill gärna

Det var faktiskt lite av ett antiklimax. Häftigt, tolka mig inte fel, men hade (bla efter många inlägg här på FL) trott att det skulle vara 'mer'... Det skönaste var väl inte själva satsen, utan att både höra och känna orgasmen..
  • Anonym

Som sagt nyfiken, ja vill testa, kondomkrav såklart

• Fleece1

Hej

Är också väldigt intresserad av att prova på killsex.

Har iofs känt det länge, men det är först nu på senare år jag verkligen funderat på att ta steget. Men hur tusan hittar man en kille man kan lita på? Vill ju att han skall vara både frisk och diskret.
    Är precis som många andra killar i denna tråd endast intresserad av själva sexet. Tänder inte på smek och kyssar mellan killar. Gillar destå mer att se killar suga och sätta på varandra!    

• Anonym (kronan)

Jag fantiserade om det i flera år innan jag vågade ta steget och träffa en kille. Hittade honom på Sylvester. Det kändes overkligt när vi var nakna och jag hade hans kuk framför mig. "Det här händer verkligen" minns jag att jag tänkte. Jag var både nervös och upphetsad. Blev förvånad över vad mjuk och len kuken kändes i min mun.  Jag träffade några killar efter det, det var hångel och avsugningar. Men jag fantiserar ofta om att bli tagen.

• Fandango46
    Anonym (kronan) skrev 2013-05-27 09:27:14 följande:
    Jag fantiserade om det i flera år innan jag vågade ta steget och träffa en kille. Hittade honom på Sylvester. Det kändes overkligt när vi var nakna och jag hade hans kuk framför mig. "Det här händer verkligen" minns jag att jag tänkte. Jag var både nervös och upphetsad. Blev förvånad över vad mjuk och len kuken kändes i min mun.  Jag träffade några killar efter det, det var hångel och avsugningar. Men jag fantiserar ofta om att bli tagen.

Trevligt att läsa din story. Jag är nyfiken på hur det känns att runka och suga en annan man.
  • Anders 386

Upplevde killsex några gånger för många år sedan. Det var härligt, har fantiserat många gånger om att göra det igen. Men jag är gift, därför inte så enkelt eftersom det skulle förutsätta att jag är otrogen.
    Min fru skulle nog bli förvånad om hon visste att jag är mer intresserad av att suga kuk än vad hon är. Och att jag tagit satsen av en man munnen - men hon vill inte alls göra det.Skrattande

• Anonym (kronan)
    Fandango46 skrev 2013-05-27 10:06:35 följande:
    Trevligt att läsa din story. Jag är nyfiken på hur det känns att runka och suga en annan man.

Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?