• nyfiknakillen

hur kändes det när du hade sex med kille?

Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.

• Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?
  • Anonym (kronan)
    Anonym (kronan) skrev 2013-05-28 11:21:16 följande:
    Det kändes konstigt efteråt. Både ångrade mig och inte. Kände att jag korsat en gräns. Jag kysstes med den mannen också, det var nåt jag aldrig trott jag skulle göra. Men det var skönt och jag blev upphetsad av det. Två av de andra männen jag träffade senare kysstes jag också med.
    Det tog tid att acceptera att jag verkligen gillade män, men nu vet jag att det är en del av mig.
  • Anonym (kronan)
    Anders 386 skrev 2013-05-27 10:07:21 följande:
    Upplevde killsex några gånger för många år sedan. Det var härligt, har fantiserat många gånger om att göra det igen. Men jag är gift, därför inte så enkelt eftersom det skulle förutsätta att jag är otrogen.
    Min fru skulle nog bli förvånad om hon visste att jag är mer intresserad av att suga kuk än vad hon är. Och att jag tagit satsen av en man munnen - men hon vill inte alls göra det.Skrattande

Ja, det är härligt, kan inte heller sluta tänka på andra män. Undrar hur många fruar som går ovetande om vad deras män gjort i hemlighet ;)
    Tror du hon är öppensinnad nog om hon visste?
  • Fandango46
    Anonym (kronan) skrev 2013-05-28 11:31:58 följande:
    Ja, det är härligt, kan inte heller sluta tänka på andra män. Undrar hur många fruar som går ovetande om vad deras män gjort i hemlighet ;) Tror du hon är öppensinnad nog om hon visste?

Jag blir väldigt upphetsad när jag läser om era äventyr i den bisexuella världen. Måste få uppleva detta innan jag blir för gammal Det gäller att träffa någon i samma situation och som jag får förtroende för.
  • Anders 386
    Anonym (kronan) skrev 2013-05-28 11:31:58 följande:
    Ja, det är härligt, kan inte heller sluta tänka på andra män. Undrar hur många fruar som går ovetande om vad deras män gjort i hemlighet ;)
    Tror du hon är öppensinnad nog om hon visste?
    Nej - hon mår nog bäst av att inte veta. Men jag är lite osäker eftersom hon ändrat sig väldigt mycket när hon blivit äldre. Men hade hon fått veta det när det hände är jag ganska övertygad om att hon brutit vårt förhållande. Vi var tillsammans då, jag var alltså "otrogen" med en kille. Inget jag ångrar, hade inte velat vara utan det..
  • Anonym (kronan)
    Fandango46 skrev 2013-05-28 11:51:04 följande:

Jag blir väldigt upphetsad när jag läser om era äventyr i den bisexuella världen. Måste få uppleva detta innan jag blir för gammal Det gäller att träffa någon i samma situation och som jag får förtroende för.
    Ja, det ska kännas rätt. Jag gick länge och ville, men vågade inte. Ställde in flera träffar med olika män. Till slut kunde jag inte hålla mig ;)
  • Anonym (kronan)
    Anders 386 skrev 2013-05-28 11:51:55 följande:
    Nej - hon mår nog bäst av att inte veta. Men jag är lite osäker eftersom hon ändrat sig väldigt mycket när hon blivit äldre. Men hade hon fått veta det när det hände är jag ganska övertygad om att hon brutit vårt förhållande. Vi var tillsammans då, jag var alltså "otrogen" med en kille. Inget jag ångrar, hade inte velat vara utan det..
    Ja, då kanske det är bäst det är din secret. Jag har mejlat ibland med med gifta män men aldrig träffat nån. Det är en fantasi jag haft en delpå sistone, träffa en äldre gift man som sätter på mig.
  • Fandango46

Det känns som om det mest praktiska skulle vara att träffa en kille som är singel och som kan tänka sig att bjuda hem mig. Hur gick det till när du träffade dina män?

• Anonym (kronan)
    Fandango46 skrev 2013-05-28 12:09:42 följande:
    Det känns som om det mest praktiska skulle vara att träffa en kille som är singel och som kan tänka sig att bjuda hem mig. Hur gick det till när du träffade dina män?
    Jag hittade alla via nätet. Vi pratade en del och när det kändes som vi var på samma våglängd så sågs vi hemma hos nån av oss
  • Fandango46

När du sökte...bad du om något intyg om friskhet? För det går väl att få? Du kanske förstår att jag undrar, eftersom jag inte vill bli sjuk om jag lyckas träffa någon.

• Fandango46

Men att be om friskhetsintyg kanske är att överdriva? Att få sperma i munnen är vad jag förstått inte smittsamt. Hur smakar en kuk och sperma?

Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?