hur kändes det när du hade sex med kille?
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Kanskebordeprövspå- hör gärna av dig om du vill prata mer
Tro mig jag har testat, och det kändes ba typ akward pinsamt. Har 3 sexpartners 2 va killar.
Första gången för att *testa* andra gången för att jag va full och ångrade det. Kommer inte hända igen.
Jag är 23 år gammal och ser mig själv som hetero. Ändå tänder jag på kukar. En dag för ungefär ett år sedan vart nyfikenheten för stor och jag bestämde träff med en kille på Bodycontact. Han var också oerfaren. Vi träffades ute sent på natten. Båda var mycket nervösa och hade druckit innan. Han satte sig till rätta och tog fram sin kuk. En nyrakad och ganska smal kuk på 18cm. Jag gick ner på knä. Tog kuken i min hand och runkade den lite. Sen skulle jag äntligen få prova. Jag gapade stort och tog den i min mun. Vilken känsla, jag vart så jävla kåt!
Jag sög aldrig honom till sprut. Han hade lite svårt att behålla ståndet på grund av nervositet och alkohol. Men han sa att jag sög jävligt bra i alla fall, haha...
Inboxa gärna om nån nära Västerås är sugen på nåt. Blir gärna knullad ;)
Första gången var för ca: 12-13 år sedan, då jag träffade en annan gift man på sexchat och vi bestämde träff för att suga av varandra. Första gången var jag så nervös och spänd att jag hade svårt att få utlösning. Men det var oerhört befriande att äntligen få "suga av", något som jag under många år fantiserat om att få göra. Det var liksom en gräns som man överskridit. Efter detta första möte så fortsatte vi och träffades under ett års tid för ömsesidiga avsugningar, och det blev bara skönare och mer njutbart med tiden. Har levt i sambo- och särboförhållanden med kvinnor och alltid haft ett tillfredsställande sexliv, men detta med runk och sugträffar med andra män är en helt annan dimension, en njutning som helt enkelt inte går att få tillsammans med en kvinna.