• nyfiknakillen

hur kändes det när du hade sex med kille?

Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.

• Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?
  • Anonym (Kanskebordeprova)
    Fandango46 skrev 2013-05-28 11:51:04 följande:

Jag blir väldigt upphetsad när jag läser om era äventyr i den bisexuella världen. Måste få uppleva detta innan jag blir för gammal Det gäller att träffa någon i samma situation och som jag får förtroende för.
    Håller med föregående talare.
    Min fru sa för många år sedan att hon tyckte jag skulle prova för att veta hur det känns. Då skrattade jag bara bort det, men på sista tiden har tanken liksom fastnat och jag är grymt intresserad av upplevelsen.
    Jag är dock inte mkt för communitys som BC eller annat för att hitta likasinnande, och har ingen aning om hur man skulle hitta nån likasinnad att ha sex med.
    Hur gör man riktigt för att få kontakt? Det gäller väl bara att hitta nån man känner är på samma våglängd tänker jag, sen är kondom inget problem för mig ifall man inte känner personen väldigt bra.
    Har provat nån chatt nån gång men det kändes mest som folk som ville visa kuken i kameran, och att runka till webcam känns lite som att man får bättre inspiration av en p-rulle i sådana fall.

Hur vågar man ta steget? och hur gör man? :) 
  • Anonym (Kanskebordeprova)
    Anonym (Kanskebordeprova) skrev 2013-05-28 14:55:36 följande:
    Håller med föregående talare.
    Min fru sa för många år sedan att hon tyckte jag skulle prova för att veta hur det känns. Då skrattade jag bara bort det, men på sista tiden har tanken liksom fastnat och jag är grymt intresserad av upplevelsen.
    Jag är dock inte mkt för communitys som BC eller annat för att hitta likasinnande, och har ingen aning om hur man skulle hitta nån likasinnad att ha sex med.
    Hur gör man riktigt för att få kontakt? Det gäller väl bara att hitta nån man känner är på samma våglängd tänker jag, sen är kondom inget problem för mig ifall man inte känner personen väldigt bra.
    Har provat nån chatt nån gång men det kändes mest som folk som ville visa kuken i kameran, och att runka till webcam känns lite som att man får bättre inspiration av en p-rulle i sådana fall.

Hur vågar man ta steget? och hur gör man? :) 
    Finns det några andra forum förutom familjelivs där man kan diskutera dylikt med varandra? ett mer nedtonat forum som innehåller mindre av kategorien män som vill visa/se en kuk cam?
    eller irc eller nått sånt...fast nu var jag ju emot internet-communities iofs :) men jag vet inte...nånstans ska man väl börja om man vill ta nästa steg.
    Trots allt är det ju bara sex man är ute efter, men dom communties/forum som har den inriktningen kan va lite väl fokuserade på den biten, eller så är det bara jag som inte gett dom nån chans. 
  • Fandango46

Kanskebordeprövspå- hör gärna av dig om du vill prata mer

• Anonym (kronan)
    Fandango46 skrev 2013-05-28 12:33:02 följande:
    När du sökte...bad du om något intyg om friskhet? För det går väl att få? Du kanske förstår att jag undrar, eftersom jag inte vill bli sjuk om jag lyckas träffa någon.
    Nej, det gjorde jag inte. Den första killen jag träffade, jag svalde hans sperma. De andra sprutade inte på mig. Nu skulle jag inte svälja nån sperma, för jag har läst att det kan smitta så också. Bli sprutad i ansiktet vill jag gärna däremot.
    Det som var negativt var den lite sunkiga känslan efteråt. Snabba möten med främmande män. Mer spännande i fantasin. Jag är nog en sån person som behöver känslor, så det vore härligt att träffa en man man blev kär i.
  • Anonym (kronan)
    Fandango46 skrev 2013-05-28 14:31:19 följande:
    Men att be om friskhetsintyg kanske är att överdriva? Att få sperma i munnen är vad jag förstått inte smittsamt. Hur smakar en kuk och sperma?
    Smaka på din egen sperma. Jag har bara fått en mans sperma i munnen, det smakade som mig. Tror det kan variera, från man till man, från gång till gång.
  • Fandango46
    Anonym (kronan) skrev 2013-05-29 10:20:42 följande:
    Nej, det gjorde jag inte. Den första killen jag träffade, jag svalde hans sperma. De andra sprutade inte på mig. Nu skulle jag inte svälja nån sperma, för jag har läst att det kan smitta så också. Bli sprutad i ansiktet vill jag gärna däremot.

Det som var negativt var den lite sunkiga känslan efteråt. Snabba möten med främmande män. Mer spännande i fantasin. Jag är nog en sån person som behöver känslor, så det vore härligt att träffa en man man blev kär i.

Själv så vet jag inte om jag kan bli kär i en man, men jag vet att vissa "personligheter" tilltalar mig mer än andra. Så att jag känner mig glad och sprallig. Jag tycker bäst om människor som inte är fåfängda och har en avslappnad atityd i livet.

Om jag får möjlighet att träffa en man för kel och smek och inte känner ett förtroende och får vissa känslor så säger jag stopp. Gör inget som känns fel för mig. Jag är sugen på att suga, men då blir det att sperman hamnar i mitt ansikte eller på bröstet.
  • Anonym (kronan)
    Fandango46 skrev 2013-05-29 10:34:53 följande:

Själv så vet jag inte om jag kan bli kär i en man, men jag vet att vissa "personligheter" tilltalar mig mer än andra. Så att jag känner mig glad och sprallig. Jag tycker bäst om människor som inte är fåfängda och har en avslappnad atityd i livet.
    Om jag får möjlighet att träffa en man för kel och smek och inte känner ett förtroende och får vissa känslor så säger jag stopp. Gör inget som känns fel för mig. Jag är sugen på att suga, men då blir det att sperman hamnar i mitt ansikte eller på bröstet.
    Jag vet inte heller om jag kan få såna känslor för en man. Bara blivit kär i kvinnor. Men jag tycker om fantasin, att man mer älskar med varann :)
  • Josefine98

Tro mig jag har testat, och det kändes ba typ akward pinsamt. Har 3 sexpartners 2 va killar.
    Första gången för att *testa* andra gången för att jag va full och ångrade det. Kommer inte hända igen. Kyss  

• cmqwerty

Jag är 23 år gammal och ser mig själv som hetero. Ändå tänder jag på kukar. En dag för ungefär ett år sedan vart nyfikenheten för stor och jag bestämde träff med en kille på Bodycontact. Han var också oerfaren. Vi träffades ute sent på natten. Båda var mycket nervösa och hade druckit innan. Han satte sig till rätta och tog fram sin kuk. En nyrakad och ganska smal kuk på 18cm. Jag gick ner på knä. Tog kuken i min hand och runkade den lite. Sen skulle jag äntligen få prova. Jag gapade stort och tog den i min mun. Vilken känsla, jag vart så jävla kåt!
    Jag sög aldrig honom till sprut. Han hade lite svårt att behålla ståndet på grund av nervositet och alkohol. Men han sa att jag sög jävligt bra i alla fall, haha...

Inboxa gärna om nån nära Västerås är sugen på nåt. Blir gärna knullad ;)

• Anonym (Sugmunnen)

Första gången var för ca: 12-13 år sedan, då jag träffade en annan gift man på sexchat och vi bestämde träff för att suga av varandra. Första gången var jag så nervös och spänd att jag hade svårt att få utlösning. Men det var oerhört befriande att äntligen få "suga av", något som jag under många år fantiserat om att få göra. Det var liksom en gräns som man överskridit. Efter detta första möte så fortsatte vi och träffades under ett års tid för ömsesidiga avsugningar, och det blev bara skönare och mer njutbart med tiden. Har levt i sambo- och särboförhållanden med kvinnor och alltid haft ett tillfredsställande sexliv, men detta med runk och sugträffar med andra män är en helt annan dimension, en njutning som helt enkelt inte går att få tillsammans med en kvinna.

Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?