• sophie­sverig­e
    Äldre 16 Jun 11:26
    2428 visningar
    3 svar
    3
    2428

    Missfall efter att ha förlorat en liten prins i nov...

    Hej


    Vi förlorade en liten prins i nov 2009, 4 veckor efter födelse. Han hade en sällsynt syndrom, vi har kämpat hårt men det gick inte... På något sätt känns det bra att han är i himmelen och inte behöver lida eller känna något smärta! Jag älskar honom för mycket för att se honom leva som ett koli.


    Jag blev gravid igen i april. I fredags var jag på sjukhuset pga blödning där de upptäckte att barnets hjärtat hade slutat slå... Fick stanna kvar på sjukhuset för att "sätta igång processen". Som tur hann de inte skicka mig hem, då började jag blöda och fick akut opereras - hade förlorat 1,5 L blod...

    Vi kommer att kämpa vidare och försöka igen. Kan tänka mig att det kanske var för tidigt denna gång. Just nu kommer jag att fokusera på att återhämta mig och må bättre både psykiskt och fysiskt. Som tur har vi en underbar liten pojke som är strax 2,5 år!

  • Svar på tråden Missfall efter att ha förlorat en liten prins i nov...
  • Äldre 16 Jun 11:28
    #1

    Kommer in och lämnar en bamsekram!

  • Solmol­ly
    Äldre 16 Jun 11:46
    #4

    Stora, varma kramar till dig i din svåra stund.
    Har också förlorat en liten son vid födseln så jag vet vilket h*lvete det är. Tiden läker inte sorgen, men med tiden lär man sig leva med den...Rynkar på näsan
    Nu har det gått sex år sedan våran kille lämnade oss och han finns ständigt med oss på ett eller annat sätt!

    Njut av din lilla grabb du har hemma, ge honom e extra kram varje dag och lycka till med framtida graviditeter.

  • sophie­sverig­e
    Äldre 16 Jun 11:49
    #5

    Tack för ert stöd!

    Snärjaren, jag tror inte alls att din kommentar är lämplig. Jag kan bara inte förstå varför du skrev detta... 

Svar på tråden Missfall efter att ha förlorat en liten prins i nov...