Inlägg från: husbyggemama |Visa alla inlägg
  • husbyggemama

Jag längtar till jul!!!

Molly50: Gjutjärnspappan!! Hahahaha dagens asgarv, tack för den Bäst är väl att din mamma brukar använda den.

Oturen hänger i sig här hemma hos oss. Lilleman har idag fått diagnos hos vc att han har svinkoppor OCH öroninflammation. Penicillin i tio dagar. Tjohoo.

• husbyggemama

Molly50: självklart var det felskrivningen jag syftade på. Jag skrattade faktiskt högt när jag läste att mamma använder pappan. Jag tycker att felskrivningar är väldigt humoristiskt. Stor julkram på dig!!

• husbyggemama

Jag tänkte bjuda på lite bilder nu när jag äntligen uppdaterat min app och kan lägga in bilder från mobilen. Ser ut att funka sådärbra med att få dem rätt. Trevlig tredje advent.

• husbyggemama

Igår hade vi julgransplundring här hemma med några vänner. Vi dansade runt granen och så kom tomten på en liten visit. Till lunch blev det tomtegröt. Det var jättemysigt!! Så har vi aldrig gjort förut men vi tror nog att det får bli tradition. Men nu är julen bortstädad och undanplockad för denna gång. (Nästan, utebelysningen får vara kvar ett tag till) kram till er alla.

• husbyggemama

Hej alla fina julälskare. Min gulliga man kom hem med en hel låda med skumtomtar till mig! Jättesnällt men jag vill inte äta skumtomtar NU utan bara till jul. Tror ni att frysen är bästa stället att förvara dom? Utgångsdatum är i september men jag tror nog att de håller längre. Frysen känns som en bra plats att ställa dom på men tror ni att de blir äckliga när man tinar dom!?

Vad säger ni? /Eva

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!