Jag längtar till jul!!!
Beslutsångest: ska jag ha turkos/blå/silver/vita kulor i granen, eller pastellrosa/guld/creme/shabby-chic silver ?
Beslutsångest: ska jag ha turkos/blå/silver/vita kulor i granen, eller pastellrosa/guld/creme/shabby-chic silver ?
När jag bodde i Sverige minns jag inte att det var så många som hade paketkalendrar - hur länge har det varit poppis? Låter som det blir dyrt? Hur vanligt är det?
Jag har också julklappspapper så det räcker i år framöver. I år har jag bestämt att INTE köpa nytt/mer. Själv tycker jag om nytt papper men det finns ingen i min familj som delar den förtjusningen...????. Pappret köper jag annars på mellandagsrean.
Jag kör färdiga etiketter. Det har jag också ett gigantiskt lager av - hittar billigt på eBay.
I år har jag också beställt runda bruna häng-etiketter som jag ska stämpla med min nyinköpta stämpel "Do not open until 25 December" (vi öppnar våra paket den 25/12 så det funkar bra för oss).
Mamapapa, vad söker du på på eBay för att hitta etiketter?
Jag kanske börjar bli gammal men vem vill ha pinnbusken i bakgrunden (bakom den vita)....
Idag har jag varit på julmarknad i Manchester
Hoppsan hur hamna bilden upponer?
Min adventsstake
Vad mina bilder vänds knäppt - provar igen
Stjärnan