Jag längtar till jul!!!
På ÖB har de 2 påsar saffran för 15:-. Eller iaf hade de det för någon vecka sedan, nu vet jag inte...
På ÖB har de 2 påsar saffran för 15:-. Eller iaf hade de det för någon vecka sedan, nu vet jag inte...
Pigelinen: Rödkål och brunkål kanske?
Hur mycket köper ni julklappar för per barn? Jag har ingen aning om vad det brukar landa på här, för ofta köper jag en del i september och sen även i december, för då har jag glömt att jag handlat i september... Sen sitter ungarna där i mängder av paket...
Idag har vi varit på Bauhaus och köpt en ren med släde som ska stå ute på vår uteplats. Och så köpte vi två små batteridrivna "julstjärnor" som sätts fast i fönstret med sugproppar. Har aldrig sett det innan. Blir spännande att se hur pass mycket de lyser.
Tahira: Här är ett recept som utlovas smaka precis som Skånepepparkakor. Ska prova att baka dem om någon vecka tänkte jag. sussi.wordpress.com/2006/02/01/skanepepparkakor-50-st/
Tahira: Om du hinner före mig får du gärna berätta om de var goda!
Den här köpte jag i helgen. Den är batteridriven. Finns gran, snöflinga och stjärna också. www.harald-nyborg.se/images/600/8377.jpg