Jag längtar till jul!!!
Jag gjorde en i julas och då googlade jag fram en beskrivning. Den blev jätte fin! Dottern som hjälpte till var super stolt. Funderar på att göra en till en kompis i år.
Jag gjorde en i julas och då googlade jag fram en beskrivning. Den blev jätte fin! Dottern som hjälpte till var super stolt. Funderar på att göra en till en kompis i år.
Hahaha. Jag läste inte litenlinds andra inlägg förrän jag klickat på länken. Kliade mig i huvudet rejält. Nog för att stall och jul hör ihop men ändå.
Jag vill bara skriva lite till alla andra godingar som längtar till jul. Det var längesen denna tråden var i fetstil nu. Just nu har jag semester med hela familjen och det är UNDERBART. Ändå funderar jag på hur vi ska göra till jul. Var vi ska vara och så vidare. Undrar om maken spärrar in mig på psyket om jag tar med lite glögg till vår årliga grillkväll imorgon. î? kram
Blev så inspirerad att jag var tvungen att ta fram mitt julbroderi som inte blev klart förra året. En kalender till minsta pojken. ð???ð???
Min åtta-åriga dotter önskar sig lego i födelsedagspresent och julklapp. Hon fyller 15:e december så jag brukar oxå köpa en massa saker och sen bestämma vad som ska vara julklapp respektive present.
Jag började läsa om tråden från början för ca en och en halv vecka sen och nu är jullängtan större än vanligt vid den här årstiden.
Det är underbart att läsa om jullängtan och alla tips. Jag har kommit till sidan 127 och nu är det oktober i mitt huvud.
Jag får börja skriva en lista på alla tips jag vill göra i år så jag inte glömmer bort något:)
Så, nu har jag sytt färdigt den femte julstrumpan. Känns skönt. Sydde de andra fyra förra året men hann inte med den sista. Nu är det dags att börja fundera på vad jag ska stoppa i domð??? Jag och mamma och kanske svärmor åker till Ullared den 11/9. Listan börjar bli lång på allt som kan handlas. Jag fortsätter att läsa tråden ifrån början så jag har redan hunnit fira en jul och snart en till här i tråden. Det är helt underbart!! Enda nackdelen är väl att jag är ENORMT sugen på julmust nu. Kram på er alla julälskare.
Igår ville min son fika. Vi hade inga kakor hemma så vi gick på jakt i frysen. Vi hittade en påse med lussekatter! Vill du ha lussekatter frågade jag. Ja! Jag vill ha mussekatter mamma! Så sött. Dom smakade lite degigt men ändå underbart.
Vad glad jag blir när jag läser att Ullared fått in julsakerna!!! Ska dit på tisdag med mamma. Egentligen behöver jag väl inget men kommer ändå köpa något. Var hos mamma i tisdags och då fick jag en gammal trälåda som jag tänkt pynta till jul. Tänkte sticka ner lite granris och pynta med kulor. En tomte ska få åka ner oxå. Fast jag hinner nog ändra mig några gånger till innan det är dags
Pigelinen: var beställde du almanackorna? Det lät ju väldigt billigt tyckte jag.
Pigelinen, tack för länken, ska kolla in den senare. Har just kommit hem från jobbet och väntar på att middagen ska bli klar.
Jag vet årets glöggsmak, jag kollade nyss