Inlägg från: MissFrost |Visa alla inlägg
  • MissFrost

Jag längtar till jul!!!

Eleonor01 skrev 2015-11-11 07:40:12 följande:
    Fick min första julklapp igår! :)
    Men så kan du ju inte bara säga heller Flört 
  • MissFrost
    molly50 skrev 2015-11-12 13:48:38 följande:
    Ja,jag har ju en förmåga att göra allt i sista minuten. Sen slutar det med att jag får fira jul med magkatarr. Inte så trevligt.
    Så jag tänkte jag skulle försöka vara ute i god tid i år så jag kanske kan slippa det i år.
    T om maken ville börja i god tid. Och det är ju ett gott tecken. smile5.gif
    Det kanske smittas. smile5.gif
    Nämen Flört
    Japp det är smittas Tomte
  • MissFrost
    Eleonor01 skrev 2015-11-14 17:52:50 följande:
    Inget bra foto men ser ni? ;) helsingborg
    Mysigt värre Flört
  • MissFrost

Idag är det frost ute och minusgrader äntligen . Dock ingen snö, fast det kom lite snöflingor i fredags när jag var och handlade. Köpte bl a 2 julstjärnor då varav den ena fick lämnas tillbaka till affären då den var lite "slemmig" på ett ställe som inte syntes före jag tagit av plasten. Obestämd
    Igår var vi iväg på årets första julmarknad, var rätt så mysigt.

• MissFrost
    Vestra skrev 2015-11-19 20:13:02 följande:
    Per Morbergs glögg är bäst. Kan varmt rekommendera den. Innan var blossa min nummer 1 också. Både den från ica o bolaget. Men Pers är bättre.
    Håller med om att Per Mobergs vinglögg från bolaget är den godaste glöggen. Kryddig och inte så söt Glad
  • MissFrost
    Eleonor01 skrev 2015-11-22 19:05:23 följande:
    Idag å inatt har vi fått två decimeter snö! Vi har åkt pulka å busat jätte mycket i snön :) det kändes så mycket som julstämning att julgardinerna å ljusstakarna åkte upp i fönsterna. Min 4 åring gröt hysteriskt när vi inte satte upp julgranen. Nåt måste vi spara till nästa helg ju ;)
    Vill också ha snö Rynkar på näsan
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!