Sambon kom upp med en enda futtig påse med julsaker igår, vet inte om han letade dåligt eller om vårt pynt fått ben :P blev i alla fall en sväng till plantagen för att köpa lite elljusstakar och stjärnor så det blev fint tillslut ändå
nu hoppas jag bara att vi hittar resten sv. Pyntet för jag vet att jag hade två stora oöppnade förpackningar med röda julgranskulor som jag fick av min mormor för ett par år sedan. I år är första gången vi kör med rött eftersom jag alltid tyckt att rött skär sig mot vår övriga inredning, brukar mest ha silver och vitt till jul annars.
Någon som vet vad en riktig gran brukar kosta? Vi har kört plastgran innan då vi antingen varit själva eller haft litet barn (nyfödd första julen och klåfingrig ettåring andra) så tänkte köra premiär med riktig gran också. Plastgranen råkade vi ändå ha sönder förra året så vi kan lika bra köra all in :P
I övrigt håller jag på att smälla av pga sug efter julskinka! Drömde till och med att vi fick en julskinka av vår hemska hyresvärd här om dagen :P