Inlägg från: litengunnarolle |Visa alla inlägg
  • litengunnarolle

Jag längtar till jul!!!

MammaMilla82 skrev 2013-09-26 10:24:56 följande:
    Tomtetass måste ni se med  
    Den är så mysig. 
    Åh, om min systers yngsta fick bestämma skulle han titta på den flera gånger per dag
  • litengunnarolle

Nu snöar det här i Umeå! Stora, fluffiga flingor som singlar mot marken. Fick julkänslor på en gång :)

• litengunnarolle
    Cajza85 skrev 2013-10-17 12:47:47 följande:
    Litengunnarolle: mysigt!!! Vill med ha snö . Bor i Småland o här lär inte snöa i första taget ännu
    Eena skrev 2013-10-17 13:16:07 följande:

Va!! Vad avundsjuk jag blev nu... här är det grådassigt och regn
    Ja, tyvärr fick inte snön ligga kvar, men det var mysigt så länge det varade :) 

• litengunnarolle

Igår var jag på lagerhaus och köpte två olika julströssel, ett med små pepparkakor och ett med snöflingor och så köpte jag lite olika julklappsetiketter

• litengunnarolle
    Erfdgt skrev 2013-10-27 09:39:23 följande:
    Åååh, så fina! Och vi som inte har Lagerhaus här, fasiken! :P hehe
    Mallas skrev 2013-10-27 10:09:06 följande:
    Vilka fina litengunnarolle! Jag ska helt klart ta mig förbi Lagerhouse framöver.
    Jo, jag blev så glad när jag flyttade till en stad som har Lagerhaus De har så många fina julsaker där :)

• litengunnarolle

Idag köpte jag  julklappar till mina systersöner, en varsin ljudbok från Clas Ohlson för 99 kr. Den yngsta ska få en samling Bamse-berättelser och den äldsta ska få Ronja Rövardotter uppläst av Astrid :)

• litengunnarolle
    LCG skrev 2013-11-05 15:35:25 följande:
    Jag måste höra mig för hur det står till med snö hos er andra nu igen! Här där jag bor, Järna i Södertälje kommun, är det fortfarande 8-10 grader varmt och konstant regnande...

Vi har ju hus uppe i Moskosel i Arvidsjaurs kommun, och min pappa som är uppe där en sväng nu, sms:ade den här bilden på vårt hus till mig i lördags. Snacka om att jag både längtar dit som en galning och till att det ska bli kallt och snö här hemma med!
    Jag bor i Umeå och här har det bara regnat den senaste veckan, men idag när jag klev upp låg det ett tunt lager snö på taken :)
  • litengunnarolle

Igår var jag och handlade lite saker för att tillverka julkort, så jag hoppas jag hinner med det någon gång ikväll! Skrattande

• litengunnarolle

Jag fick lite tid till julkortpyssel :) Ska dock göra fler någon annan dag!

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!