Inlägg från: Cajza85 |Visa alla inlägg
  • Cajza85

Jag längtar till jul!!!

Koppkaka skrev 2013-09-06 11:15:06 följande:
    Jag skrev om glöggen igår, lite förvånad att ingen svarat på det, haha :P

Läste också men glömde skriva sen :P. Ska bli spännande, jag är ju dock kräsen haha så får nog smaka efter att ngn annan i familjen testat först :P
  • Cajza85

Ska till Ikea i veckan tänkte jag för köpa lite grejer... Hoppas de öppnat avd jul tidigare . Ska till Älmhult, läste ngnstans här att de skulle öppna den denna veckan...

• Cajza85

Kolbitar... Är det ett godis eller ngt man har o kan "pynta" med? :-P aldrig hört innan

• Cajza85

Hörni det är ju knappt två månader tills man kan börja plocka fram julgrejerna o börja pynta

• Cajza85

Haha ja men precis . Sa det till mannen nyss. O sa att ja men va kul då kan jag börja den 18:e nov . Haha han trodde jag fått fnatt o sa aldrig.. Haha om han bara visste

• Cajza85

Ja jul på Liseberg älskar jag!!! Hoppas jag kan åka upp i år. Har varit sjukskriven nu sen maj o ja rik blir man ju inte på det ... Men jag hoppas innerligt att jag ska kunna för det är den julmarknad man längtar mest till . Jul på huseby är också väldigt mysig o bor bara 1 mil eller så därifrån så den ska man nog kunna gå på.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!