Inlägg från: lalasmama |Visa alla inlägg
  • lalasmama

Jag längtar till jul!!!

Vad tycker ni om årets julklapp.. ??Råsaftscentrifug...

• lalasmama

Har nu lyssnat på Sanna Nielsens julskiva, finns på Spotify och tycker det var många bra, fina låtar.... FÖRUTOM Jingle Bells.. Majgad va hon slaktar den låten!! haha

• lalasmama

Jag har sett delikato-glöggen på Ica.. Men tror inte jag ska köpa., låter lite sliskigt?!?

• lalasmama

Jag bor oxå i (norra) Småland..
    Men ingen snö här.. bara regn hela dagen
    Gillar inte heller Petra nå vidare.. Inte min humor det där käcka och flamsiga..
    Men men det blir nog jul ändå hihi

• lalasmama

Min lycka - vilken rolig ide hur gör du pusslet? Klipper ut själv? Eller där du framkallar foton?

• lalasmama

Hallå!

Vill ha massa bra, roliga kanske lite galna tips på hur man ska fota barnen till årets julkort!! vill göra nåt annorlunda... Hmm..

Ös på med förslag pliiiiiiiis!!

Tack på förhand!

• lalasmama

aeae: till 8åringen som gillar dans och musik finns ett roligt spel/app till dator/mobil/ PS som heter Just Dance.. Man använder mobilen som kontroll/verktyg i appen :)

Mina barn (7 år och 9 år) älskar det! :)

• lalasmama

Julklappstips till Nozpa:

Tjej 2 år - docka, dockvagn, några bilar eller tågbana?

Tjej 3 1/2 år - ett pippipussel eller bok och Pippidocka

Pojke 6 år - UNO spel, yatzy eller liknande

Tomte - en flaska vin/glögg eller en korg med frukt eller ostar, kex och annat gott!

• lalasmama

Vi klädde (plast)granen till första advent, kanske en aning tidigt.. Men vill hinna njuta av den och barnen älskar att komma ner på morgonen och se att den lyser! :)

När jag var liten hade vi riktig (ibland stulen i skogen - ibland köpt) gran och den togs alltid in dagen innan julafton och vi klädde den ihop.. Sen slängdes den ut efter några dagar.. Kam sakna doften men då tar jag in några kvistar och har på bordet istället.. :)

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!