Angdev skrev 2013-12-03 10:11:15 följande:
I år har vi satt en 500 kronors gräns på julklappar/person. Problemet är att jag inte har någon aning om vad jag ska köpa. Jag ska köpa till syster, mamma och pappa. Till min make har jag fri budget men vet inte där heller. Vad har ni köpt till era nära och kära?
Dottern ska få en bärbar dator med trådlös mus och trådlösa hörlurar till, en pyjamas, en parfym som hon önskat sig och örhängen. Kan nog bli nån liten grej till där
Min käre make ska få en ukelele (som han tjatat om att han vill ha ända sen vi hade poolparty med Hawaiitema i somras

), Ett päron till farsa-boxen, en julig kofta, två t-shirts och en kalender från
personligalmanacka.se
Våra två nakenkatter ska få varsin stickad tröja och lite nya kattleksaker.
Dotterns yngsta kusiner (tjej på 3,5 och kille på 1,5) ska få prinsesskrona, smycken och en ballerinakjol samt ett par jeans och en tröja.
Mormor och morfar och farmor och farfar (dotterns) ska få varsinna inramade skolfoton på dottern. Sen måste vi hitta på nåt mer till makens föräldrar oxå.
Vi har julklappslottdragning med mina föräldrar och syskon och i år drog jag min mellanbrorsa. Har än så länge ingen aning om vad jag ska hitta på åt honom, men jag ska nog komma på nåt bra! Maken drog min yngsta brorsa i år och han ska få ett Super Mario-schack och sen nånting mer.