• kita

    Var hitta man en turkisk man?

    Detta är nu en seriös fråga så jag vill gärna slippa alla dumma komentarer.
    Jag undrar helt enkelt om det finns någon dejting sida där man kan få kontakt med någon turkisk man för ett seriöst förhållande,för dessa vanliga dejt sidorna är det mest svenskar...

  • Svar på tråden Var hitta man en turkisk man?
  • Famlan

    Nu är jag bara tvungen att komma med en dum kommentar bara för att lixom.

    Åk till Turkiet Tungan ute

    Men om jag istället ska vara seriös och ge dig ett svar på din fråga så blir det att jag inte har en aning om var man kan hitta en dejtingsida där man kan hitta turkiska män.
    Har du testat att googla?

    Lycka till


  • datub

    jag blev nyfiken, varför söker du just en turkisk man?vad är tanken bakom ?
    Går det bra man från det trakten ?
    Kommer du själv från Turkiet?

  • Haraaz

    muslimah.com så kan du söka muslimska män (tror även finns kristna o ateister, man ställer in det i sökvillkoren), man kan söka efter nationalitet, land, ålder etc...

  • Haraaz
    Haraaz skrev 2010-06-27 18:35:03 följande:
    muslimah.com så kan du söka muslimska män (tror även finns kristna o ateister, man ställer in det i sökvillkoren), man kan söka efter nationalitet, land, ålder etc...
    Sorry muslima.com var det.
  • parentesen

    Det finns massor som vill gifta sig för att komma till Sverige men det ska väl inte vara
    huvudtanken med förhållandet?!

    Gillar du Turkiet som semesterland, är det det udda språket som kanske låter spännande,
    eller vad är det med turkar?

  • sparrdal

    En internationel/engelsk språkig dating-sida för "turkar".  www.turkishpersonals.com/

    För övrigt så föreslår jag en passande sökord i google för att lokalisera inhemska turkiska dating-sidor. Även om språket kan eventuellt vara en barriär.

    Att söka en partner på dating-sidor med religösa övertoner är inte att rekommendera eller att åka till playan i turkiet då dessa kryllar av kurdiska golddiggers från östra turkiet . Jag måste motvilligt medge att Turkiet är nya "Gambia" om ni förstår mig Cool

  • Derya
    Haraaz skrev 2010-06-27 18:35:03 följande:
    muslimah.com så kan du söka muslimska män (tror även finns kristna o ateister, man ställer in det i sökvillkoren), man kan söka efter nationalitet, land, ålder etc...
    Vem säger att en turk behöver vara muslim?
  • annbritt68

    Men herregud? Är du allvarlig?! Bara att ta en svarttaxi så har du nog en man (som rövat bort dig) Flört

  • hervor
    annbritt68 skrev 2011-03-13 21:01:00 följande:
    Men herregud? Är du allvarlig?! Bara att ta en svarttaxi så har du nog en man (som rövat bort dig) Flört
    Fast med stor sannolikhet inte en turk

    Men playan i Turkiet borde vara ett säkert kort. Finns många giftassugna turkar där har jag hört.

    Eller att öppet annonsera efter turkiska män på Internet.

    Är du svensk medborgare? Då lär du hitta någon på några timmar!  
Svar på tråden Var hitta man en turkisk man?