Hej damer!
Hur mår ni? Här knallar det på bara, mår riktigt bra. I fredags var vi till kliniken där vi ska föda på det ordinarie "stora ultraljudet". Allt såg bra ut och det var väldigt skoj att få se var sjukhuset ligger och hur det ser ut där.
Vi var som snabbast upp till bb också, de bm vi råkade träffa förstod alla engelska, jätteskönt! En snäll bm tog mitt blodtryck och det var normalt! Hurra! Jag har varit lite orolig för att om det inte skulle gått ner och ev vara högre så måste jag få medicin. Nu slipper jag det för ett tag i varje fall.
Fick i veckan en låda bejbiskläder av svägerskan, hennes minsting har vuxit ur minsta storlekarna nu. Känns lite overkligt, men väldigt mysigt att titta på allt och vika ner det i en låda. Bärsjalen jag köpte billigt begagnad har också kommit och är jättegosig.
Och så har min söta mamma gett mig en symaskin! Jag har önskat mig en i många år, men eftersom jag har en urgammal trotjänare, så har det liksom aldrig prioriterats i budgeten. Eftersom hon inte får köpa vagn (som hon gjorde till min brors barn) eller nåt annat, så tyckte hon att jag skulle få en symaskin så jag kan sy saker till bejbisen. Så nu ska jag börja pyssla och sy lite bejbislakan, passa på medan man mår bra och magen inte är för mycket i vägen!
Söta mamma!
Hoppas allt är bra med er!