Niiskuneiti skrev 2010-10-16 14:13:15 följande:
Det är väl inte så himla mycket? Du kanske inte är så jättestor från början heller? Då ska man ju gå upp mer. Ta det lugnt och njut av graviditeten

När bebisen har kommit så kommer du säkert att gå ner det igen ska du se!
Var till BM igår och hon kommenterade inte vikten mer än att hon sa att jag ligger jämnt. Glömde fråga vad hon tyckte om den, hur jag nu kunde glömma det...? Väger ½ - 1 kg mer nu än innan graviditeten. Idag går jag in i v.24. Men som sagt så har jag övervikt innan så jag ska ju inte gå upp så mycket. Mätte mage och lår och sånt idag, magen blir ju större men låren är lite smalare så jag tror det är bra för det betyder att jag inte lagt på mig i fett.
Alla värden var bra som BM kollade, blodtrycket också. Så jag undrar varifrån yrseln kan komma då?
Kanske ett virus på balansnerven? det får jag i balnd och fy sjutton vad yr jag blir, brukar oftast komma i samband med förkylning men inte alltid. Skönt att resten såg bra ut iaf :)
Igår lyckades min sambo känna en spark, en riktigt redig en också! I vanliga fall blir bebisen helt stilla när pappa lägger handen på magen men i går ville den väl visa att hej här e jag!
Nu skall jag strax åka iväg till Ullared i två dagar, skall bo i en liten husbil med mina föräldrar så det är tur att magen inte har blivit jättestor än hehe