• Lilla Hjärta

Nån mer som är i v6 (5+1)??

Hej! Undrar om det är nån mer som är i v 6 (5+1) ???

Vore kul att byta erfarenheter och prata om allt möjligt!

Några krämpor än??

• Svar på tråden Nån mer som är i v6 (5+1)??
  • mittpyre

Hej!
    Jag är oxå i vecka 6 (5+0 idag)

Pratar gärna med dej =)

• JacobNova

hej =)

Jag e oxå i vecka 6 (5+2) o jag snackar gärna, har inte berättat för nån direkt så de vore kul o prata med nån annan än sambon =)

• Sandie021

jag med 5+0 idag :) har mått lite pytteilla vid 2 tillfällen.. annars ingenting peppar peppar

• nannyli

Hej! Jag är också i vecka 5+1 idag......känner inget mer än trötthet.

• Fiva

Jag är i vecka 5+5 idag och jag har mått fint än så länge
    Mår lite illa när jag är hungrig men det går över så fort jag fått något i magen.

• Nyfiken73a

Hej!

Jag har läst lite olika sidor här på FL  under några dagar och tyckte denna verkade bra,då vi verkligen ligger lika i våra graviditeter,kul!
    Jag är i v.4+6,går in i v.5+0 imorron. Gravid med andra barnet. Känner ingenting direkt än...Lite öm i brösten & är lite trött ibland,men inte särskilt mkt än... Vet ju hur de var förra gången. Då var jag otroligt trött på kvällarna.Somnade i soffan alltid....

Har ni andra barn sen innan eller e det 1:a graviditeten?

• JacobNova
    Nyfiken73a skrev 2010-06-30 22:33:07 följande:
    Hej!

Jag har läst lite olika sidor här på FL  under några dagar och tyckte denna verkade bra,då vi verkligen ligger lika i våra graviditeter,kul!
    Jag är i v.4+6,går in i v.5+0 imorron. Gravid med andra barnet. Känner ingenting direkt än...Lite öm i brösten & är lite trött ibland,men inte särskilt mkt än... Vet ju hur de var förra gången. Då var jag otroligt trött på kvällarna.Somnade i soffan alltid....

Har ni andra barn sen innan eller e det 1:a graviditeten?
    hej jag har en son sen innan =)
    mina krämpor e just nu illamående o lite ömma bröst annars e de bra ja jag e grymt trött, min son fyller 6 i januari så jag kommer inte ihåg så mycket av den gravideteten.
    hur va din första??
  • Nyfiken73a
    JacobNova skrev 2010-06-30 23:02:11 följande:
    hej jag har en son sen innan =)
    mina krämpor e just nu illamående o lite ömma bröst annars e de bra ja jag e grymt trött, min son fyller 6 i januari så jag kommer inte ihåg så mycket av den gravideteten.
    hur va din första??
    Min första graviditet upplevde jag som positiv! Spydde ett par veckor endast vid tandborstning på morgonen...men annars mådde jag aldrig direkt illa. Min lilla är 1 nu om ca 2 månader,så det var inte så himla längesen jag var gravid,som det blir för dig. Det blir väl spännande för ett syskon nu till din son!  

MEN,idag för ca 1 timme sen fick jag en liten klarröd blödning......blir så orolig,jag vill ju inte få MF igen....fick ett sept-08 och ett MF nyligen... Hade aldrig någon blödning under min fullgångna graviditet förra året,så visst blir jag orolig nu....Hoppas det inte kommer nåt mer. Avvaktar nog med att ringa Gyn-mott. Dom ville ju inte hjälpa mig sist heller....Så jag får bara hoppas på det bästa!
  • anneh
    Lilla Hjärta skrev 2010-06-30 12:42:56 följande:
    Hej! Undrar om det är nån mer som är i v 6 (5+1) ???

Vore kul att byta erfarenheter och prata om allt möjligt!

Några krämpor än??
    Hej tjejen jag är 5+1 idag.
    Känner ingenting av min graviditet än, förutom brösten som känns liiite svullna..
  • annroll

hej!
    Jag är i 5+0 idag.. Jag har grym mensvärk o det är min andra graviditet.. Brösten känns udda o jag sover illa o pinkar på nätterna.

Svar på tråden Nån mer som är i v6 (5+1)??