• Anonym (Cambridge?)

    Cambridge - Hur går man till väga?

    Kan någon som är väl insatt i cambridge/har testat det själv berätta hur man går till väga?
    Googlade lite på det men jag får uppfattningen att man inte bara kan köpa det via nätet utan att man måste kontakta någon som är återförsäljare eller liknande. Stämmer detta?
    Berätta även gärna lite om vad ni tycker om cambridge. Hur det har fungerat etc.

  • Svar på tråden Cambridge - Hur går man till väga?
  • Ida1990

    Ja dom har slutat att sälja via nätet tror jag. Man måste vara överviktig för att köpa kuren nu. Förut räckte det med ett hälso samtal via telefon om jag inte har helt fel. Antagligen har fel människor köpt och missbrukat kuren. Men det finns andra ställen man kan köpa kuren


    Leo 2010 02 05
  • Anonym (Agnes & sambo)
    Anonym (Cambridge?) skrev 2010-07-01 19:42:11 följande:
    Kan någon som är väl insatt i cambridge/har testat det själv berätta hur man går till väga?
    Googlade lite på det men jag får uppfattningen att man inte bara kan köpa det via nätet utan att man måste kontakta någon som är återförsäljare eller liknande. Stämmer detta?
    Berätta även gärna lite om vad ni tycker om cambridge. Hur det har fungerat etc.
    Hej,

    Testa Sophiakuren istället!

    Det är en exakt likadan "kur" som Cambridge, men säljs direkt på nätet till alla som är över 18 år. Både jag och min sambo har tidigare testat Cambridgekuren men kan lätt säga att Sophiakuren är väldigt mycket godare. Den är gjord på laktosfri mjölk, så den skummar mer och klumpar sig inte. Leveranstiden var typ 2 dagar eller nåt sånt.

    LYCKA TILL!
  • Ida1990
    Anonym (Agnes & sambo) skrev 2010-07-01 20:10:26 följande:
    Hej,

    Testa Sophiakuren istället!

    Det är en exakt likadan "kur" som Cambridge, men säljs direkt på nätet till alla som är över 18 år. Både jag och min sambo har tidigare testat Cambridgekuren men kan lätt säga att Sophiakuren är väldigt mycket godare. Den är gjord på laktosfri mjölk, så den skummar mer och klumpar sig inte. Leveranstiden var typ 2 dagar eller nåt sånt.

    LYCKA TILL!
    Nu lånarjag din tråd lite TS, hoppas du inte tar illa upp. Lite frågor om Sophiakuren.
    vad finns det för smaker?
    Mättar den bra?
    Va kostar den?
    Leo 2010 02 05
  • Anonym (Cambridge?)

    Det går hur bra som helst att låna tråden :)
    Ska kolla upp sophiakuren. Tack för tipset!

  • Anonym (Agnes & sambo)
    Ida1990 skrev 2010-07-01 20:14:27 följande:
    Nu lånarjag din tråd lite TS, hoppas du inte tar illa upp. Lite frågor om Sophiakuren.
    vad finns det för smaker?
    Mättar den bra?
    Va kostar den?
    Hej,

    Jag betalade bara 995 kronor för 3 veckor med frakt. Det var visst någon kampanj. Var inne på Sophiakurens hemsida och tittade lite och kampanjen verkar fortfarande vara igång. De har just nu bara Mintchoklad, Skogsbär och Pinja Colada. När jag köpte så hade dom även choklad och persika, antar att de är slut, får i alla fall inte fram dom när jag söker. 

    Jag tycker Sophiakuren mättar bättre än Cambridgekuren. Dels för att den ska blandas med mer vatten, så man får mer helt enkelt. Men också för att den innehåller inulin som är extra mättande. Det går att läsa mer om inulin på typ wikipedia.

    Du kan läsa mer om Sophiakuren på deras hemsida. Där står allt man behöver veta.

    LYCKA TILL!
  • Anonym

    hej
    jag undrar vad man kan köpa påsar till cambridgekuren utan att behöva gå via en konsulent??

    Och vad dt kostar, samt hur mycket man går ner ca på en månad om man går ren kur??

    tacksam för hjälp

Svar på tråden Cambridge - Hur går man till väga?