Ni bittra kvinnor...
Bra skrivet! Min sambos ex är en riktig satmara, fy fan säger jag bara. Vad han än gör så är det fel, hon säger till barnen att han inte bryr sig, skickar sms till om att pappa inte bryr sig, vet för flickan visade mig det.
Han bryr sig verkligen om sina barn men det känns som hon håller honom utanför, just av den anledningen att hon ska kunna slänga det i ansiktet på honom. I dag ringde hon hit och gnällde om något, pratade med mig och försökte hela tiden börja tjata om vilken dålig pappa min sambo är och har varit, håll tyst sa jag åt henne, är det något ta det med sambon för fan.
Va fan tror hon verkligen att jag tänker snacka skit om min sambo med henne, min lojalitet finns faktiskt hos honom, kan hon vara så dum i huvudet att hon inte fattar det?
Sen hotade hon mig " reta inte upp mig för då djävlar ska du få se på fan". Ja vad ska man säga: "intressant honom har jag aldrig träffat, fan alltså.
Han har verkligen försökt, vi sa upp oss från våra fasta jobb för att flytta till samma stad som barnen bodde(ca 15 mil bort) men hon tillät inte barnen att komma mer än varannan helg, han fick inte vara delaktig över huvudtaget, gnäller om att han inte åker ner dit till möten med skolan, men hur ska han kunna göra det när hon inte talar om att det är möten?
Nej, hon är en riktig bitsch, i början när vi träffades så gjorde hon allt för att förstöra, snackade skit om mig inför honom för hon trodde att han skulle lämna mig då, men där bedrog hon sig vår kärlek är starkare än så.
Hon unnar honom ingen lycka tror jag, fast det vär hon som låg med hans bästa kompis men det vet hon inte att jag vet.
Han ska bara vara någon som skäller på sina ungar när de gjort något hemmaa hos henne, hur kul kan det vara att sitta på tåget till pappa och tro att man ska få sig en rejäl utskällning?? Vilket de givetvis INTE får av honom.
Han är någon hon hotar med om de inte sköter sig, t ex om de inte passar sig får de flytta hem till pappa, som om det skulle vara en slags bestraffning att göra det, fin inställning hon har.
Hotar hela att kasta ut dottern, som är 18 år nu hela tiden, schysst morsa!!
Sambon bara längtar efter att grabben ska fylla 18 år så han slipper ha ett skit med henne att göra mer, han är trött på att bara få en massa skit slängt i ansiktet..
En gång fikade vi där när vi skulle hämta barnen, då sitter haggan och talar om hur korkad och dum i huvudet grabben är och det har han minsann ärvt efter pappa medan storasyster hon är smart som mamma, säger man så när sonen sitter bredvid och lyssnar??
Dotter får höra att hon är en korkad blondin, ibland när hon pratar med sina barn om något i telefonen och de inte håller med henne så slänger hon på luren. Mycket moget av en kvinna på 38 år.
Ni Biomammor som inte är så där, ni är faktiskt guld värda!!! Ni som är elaka bitschar borde verkligen skämmas för sanningen är ju den som många redan skrivit, er elakhet drabbar inte bara exet utan även barnen och det slår fan så mycket hårdare mot dem.