• AmandaBrun

Gör reklam för din gravid/mamma-blogg här!

Jag ÄLSKAR att läsa dessa bloggar och samlar på dom

Har själv en pojke på 5 månader och är gravid med nummer två!

Så slå ett slag för din blogg här!!!! Solig

• Svar på tråden Gör reklam för din gravid/mamma-blogg här!
  • Dadzilla

Hej! Jag heter Alexander, 23 år gammal.

Pappa, fästman, frilansande kamikazepilot, rockartist och har precis släppt min första skiva.

Jag bor med min son och fästmö i småstadsidyllen Trosa.

Har precis börjat blogga och har på de här 5 dagarna haft minst 500 läsare om dagen och växer markant för varje dag med över 11.000 lästa blogginlägg på bara 5 dagar.

Besök gärna min blogg och följ med mig på min resa genom livet!

Uppdaterar bloggen ca 3-5 gånger om dagen.

Puss och kram

/Alexander

www.nattstad.se/backbonebadboy

• Dadzilla

Hej!

Jag heter Alexander, 23 år gammal.

Pappa, fästman, frilansande kamikazepilot, rockartist och har precis släppt min första skiva.

Jag bor med min son och fästmö i småstadsidyllen Trosa.

Har precis börjat blogga och har på de här 5 dagarna redan hamnat på plats 3 på bloggtopplistan, haft minst 500 läsare om dagen och växer markant för varje dag med över 11.600 lästa blogginlägg på bara 5 dagar.

Besök gärna min blogg och följ med mig och min familj på min resa genom livet!

Uppdaterar bloggen ca 3-5 gånger om dagen.

Puss och kram

/Alexander

www.nattstad.se/backbonebadboy

• Dadzilla

Hej! Jag heter Alexander, 23 år gammal. Pappa, fästman, frilansande kamikazepilot, rockartist och har precis släppt min första skiva. Jag bor med min son och fästmö i småstadsidyllen Trosa. Har precis börjat blogga och har på de här 5 dagarna redan hamnat på plats 3 på bloggtopplistan, haft minst 500 läsare om dagen och växer markant för varje dag med över 11.600 lästa blogginlägg på bara 5 dagar. Besök gärna min blogg och följ med mig och min familj på min resa genom livet! Uppdaterar bloggen ca 3-5 gånger om dagen. Puss och kram /Alexander www.nattstad.se/backbonebadboy

• Tibble

[ Söker bloggare med mer än 200st läsare om dagen. ]

Hej jag heter Christian.  

Jag har startat ett projekt som går ut på att samla in pengar i förmån till barncancerfonden. 

Om någon här med mer än 200 läsare per dag är intresserad utav att hjälpa till på något hörn så får ni gärna skriva till mig. Allt redovisas självklart på en ordentlig webbsida såväl som på barncancerfondens egna webbsida. Inget fuffens här. 

Hör gärna av er. 

Med vänliga hälsningar Christian

Svar på tråden Gör reklam för din gravid/mamma-blogg här!