• Här och nu

Ofinaste/dummaste kommentaren du fått för att du flaskmatar

Jag återkommer med min om tråden kommer igång. Kul att se om amningsfanatikerna kan hålla sig borta.

• Svar på tråden Ofinaste/dummaste kommentaren du fått för att du flaskmatar
  • IssaBL
    BamBam skrev 2010-07-14 20:52:38 följande:
    Jag har flaskmatat mina och aldrig hört nåt dumt.

Kanske har med attityd att göra Ts? Din är ju inget vidare.
    Kanske har det med tur att göra? Jag har inte heller fått höra nåt dumt, förutom här på fl, här gillar ju folk att trycka till andra så fort de ser chansen.
  • Här och nu
    BamBam skrev 2010-07-14 20:52:38 följande:
    Jag har flaskmatat mina och aldrig hört nåt dumt.

Kanske har med attityd att göra Ts? Din är ju inget vidare.
    Attityd? Och varför tror du man blivit arg? För att folk sagt snälla saker?
  • Här och nu
    Maggis skrev 2010-07-14 20:54:51 följande:
    Sköterskan häpnar jag över.
    Ja, jag höll på att säga att hon kan titta på sina egna pattar om hon nu vill se såna.
  • BamBam
    Här och nu skrev 2010-07-14 20:59:48 följande:
    Attityd? Och varför tror du man blivit arg? För att folk sagt snälla saker?
    Du har taskig attityd i alla dina trådar. Sen om dom handlar om knyppling eller flaskmatning spelar ingen roll.
    Ja, det är sant. Jag har knullat med Marky Mark.
  • Här och nu
    BamBam skrev 2010-07-14 20:57:49 följande:
    Ta inte min kommentar personligt. Jag känner igen Ts från andra trådar och därav mitt svar.
    Håll dig till tråden, tack!
  • Här och nu
    IssaBL skrev 2010-07-14 20:59:27 följande:
    Kanske har det med tur att göra? Jag har inte heller fått höra nåt dumt, förutom här på fl, här gillar ju folk att trycka till andra så fort de ser chansen.
    Eller omgivningens empatiförmåga.
  • Här och nu
    BamBam skrev 2010-07-14 21:01:13 följande:
    Du har taskig attityd i alla dina trådar. Sen om dom handlar om knyppling eller flaskmatning spelar ingen roll.
    Det här är en tråd där flaskmatare får kräka av sig. Respektera det om jag ska besvara dina inlägg-
  • pluppen200

har bara fått en enda kommentar om att flaskmatningen inte är bra och det är att jag var lat som inte orkade anstränga mig lite längre för att få i gång ammningen. Min son kunde gott få skrika lite för jag var ju bara lat, men att jag hade konstant diarre efter förlossningen och att mjölken sinade och att han inte gick upp i vikt det brydde hon sig inte om. Mest ironiskt är att samma kvinna satt och talade om att jag kommer aldrig få igång mjölkproduktionen för har den börjat sina så har den så jag fick nog mata med flaska. Skrattretande, känns mest som att hon ville hitta saker att tracka mig för och att få henne och framstå som en bättre mamma.

• BamBam
    Här och nu skrev 2010-07-14 21:03:23 följande:
    Det här är en tråd där flaskmatare får kräka av sig. Respektera det om jag ska besvara dina inlägg-

Du, jag vill inte ha med dig att göra öht, så denna tråd lämnas.

Ja, det är sant. Jag har knullat med Marky Mark.
  • Här och nu
    BamBam skrev 2010-07-14 21:05:16 följande:

Du, jag vill inte ha med dig att göra öht, så denna tråd lämnas.

Hej då!
Svar på tråden Ofinaste/dummaste kommentaren du fått för att du flaskmatar