• Moi Je Joue

Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...

""Jo, jag kunde följa med, men jag tycker det känns konstigt att jag ska engagera mig när inte deras pappa bryr sig och tycker dom har ok kläder." Som svar på om ts kanske kunde följa med pappan ut och handla till barnen... Pappan vill men ts säger att pappan inte engagerar sig, trots att han bett henne om hjälp!"

för att förtydliga, HUR får du möjligtvis det till att PAPPAN vill?

• Moi Je Joue
    Esther M skrev 2010-07-22 11:39:24 följande:
    Jag fattar inte heller. Det framgår så tydligt för oss läskunniga. Å andra sidan föklarar det ju en del av förvirringen kring vem som bör göra vad hemma hos ts.
    ja. måste vara väldigt förvirrande på andra sidan Drömmer
  • Moi Je Joue
    Anonym skrev 2010-07-22 11:42:18 följande:
    Därför att det var ts svar på varför hon inte följer med pappan och handlar fast han ber om det... Hon anser inte att han vill även om han frågar.
    men han har ju inte bett om det! sluta hitta på egna historier, spara dom till tv-serien istället!
  • Moi Je Joue
    Anonym skrev 2010-07-22 11:42:18 följande:
    Därför att det var ts svar på varför hon inte följer med pappan och handlar fast han ber om det... Hon anser inte att han vill även om han frågar.
    men ärligt, jag vet inte hur jag ska säga det här på ett snällt sätt. du har fått det hela om bakfoten. pappan har aldrig bett henne köpa kläder, han är nöjd med läget. hur får du inte in det?
  • Moi Je Joue
    Esther M skrev 2010-07-22 11:49:25 följande:
    det kommer ju att bli en miljard avsnitt bara när de ska avhandla om sambon vill eller inte.

"en man står vid ett fönster, och talar högt med sig själv: -att köpa HM eller inte köpa HM, det är frågan"
    gud, jag längtar! Solig
  • Moi Je Joue
    Anonym skrev 2010-07-22 11:59:21 följande:
    Haha, först har ts aldrig skrivit det och sen tolkar jag fel... Varför tolkar inte du fel?

Nyss var det fult att kalla barnet för primadonna. Hur ska du ha det?
    minli och esther m är olika personer, knig tråd det här!
  • Moi Je Joue

och Anonym, jag väntar fortfarande på en föklaring till var du hittat att pappan vill.

• Moi Je Joue
    Anonym skrev 2010-07-22 12:11:40 följande:
     Här: "Jag tycker inte att jag ska gå och leta kläder till hans barn på hans bekostnad. om han vill att hans ungar ska ha andra kläder än dom han väljer, så får väl han ge sig ut själv. Jag är inte hans personal shopper. Jag har föreslagit att han ska ge pengarna till barnens mamma och så kan hon shoppa åt dom då, eller farmor, men tydligen så kan farmor inte gå på stan för hon har onti ryggen, och kna inte internet. Och mamman vill han inte ge pengarna till för då kommer hon bara att spela bort dom. "
    och detta skulle alltså betyda samma sak som att han har bett henne? ja jösses amalia.
  • Moi Je Joue
    Anonym skrev 2010-07-22 12:27:34 följande:
    Moi Je Joue skrev 2010-07-22 12:18:12 följande:
    och detta skulle alltså betyda samma sak som att han har bett henne? ja jösses amalia.
    Ja,eftersom ts t.o.m skriver att hon istället föreslår att hans mamma eller barnen mamma ska handla...
    men det är ju för att det är farmor och biomamman som har problem med klädfrågan, ingen annan. inte barnen, inte ts, inte pappan som aldrig har bett ts att köpa kläder.
  • Moi Je Joue
    Anonym skrev 2010-07-22 12:32:00 följande:
    Nej, ingen MÅSTE, men i en familj hjälper man varandra och   DELAR både det roliga men även det tråkiga.....
    men isf borde väl pappan DELA klädköpen med ts. vilket han också gör. så, problemet löst!
  • Moi Je Joue
    Anonym skrev 2010-07-22 12:33:19 följande:
    Ts  skrev ju att hon sagt att han skulle ge pengarna till mammma eller exet ISTÄLLET!!!!
    jag kan då inte hitta nåt "istället", hon tyckte att dom kunde handla kläderna eftersom dom hade problem med det.
  • Moi Je Joue
    Anonym skrev 2010-07-22 12:37:03 följande:
    Han vill ju det men ts  vägrar. Hon vill inte  att hans barn ska ha likddddana kläder som hennes primadonna...
    men skämtar du nu eller? han köper kläder och är nöjd med det. farmor och biomamman är sura för att ts köper finare kläder till sin unge. ts tycker att köp egna själv då om det finns ett problem.
    hur kan du snurra till det så mycket? dina konspirationsteorier passar verkligen bra i serien!
  • Moi Je Joue

nähä, nu ska jag iväg och jobba och deala med riktiga problem. har jag nån stackars patient som ligger inne för en tredje missed ab så kan jag ju alltid trösta henne med att det finns större orättvisor i världen som hm-kläder vs molo!

• Moi Je Joue
    Anonym (Fy fan!) skrev 2010-07-23 12:39:53 följande:
    Ett stor jävla ego är vad du är!!! Stackars barn!!!
    Fy fan... *bläääääääääääääää*!
    åter en konstnär inom retorik. förbluffande argumentation!
  • Moi Je Joue
    Vanilj L skrev 2010-07-24 22:00:28 följande:
    Ne men du får väl tänka lite. Om inte du har läst HELA tråden är det svårt att förklara. Och varför börja lägga sig i en tråd när man inte vet någonting.
    jag har läst hela tråden, varenda inlägg och det finns ingenting som tyder på att bonusbarnen far illa på nåt sätt. det är du och andra som med flit valt att läsa mellan raderna istället för vad som står.
Svar på tråden Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...