• Anonym

Längtar efter fingerpullande

Ofta kan det ge mer att bli fingerpullad än just själva samlaget. Är ju nåt man kan ta till lite närsomhelst.

• Anonym

I mina öron låter det underbart, men som du skriver så är hon lite hämmad, nu kommer det kanske en dum fråga. Har du frågat henne varför hon känner som hon gör ? Det kan ju ligga ngt. bakom, som gör att hon reagerar på det sättet. 

• Anonym
    Anonym (längtande) skrev 2010-07-22 14:22:00 följande:
    Just det, så var det ofta. Jag fingerpullade henne en eller flera gånger och så gjorde vi nåt annat. Vi var i sex och erotik och njutning ofta i flera dagar. Härligt.
    Det stora felet, om jag nu får säga så, är att du jämför kvinnorna, det funkar nog inte så bra. Det kan va så att din nuvarande kvinna känner det, o då låser sig totalt för henne.
  • Anonym

Pullandet behöver ju inte leda till samlag. Minns min förra pojkvän, han tog varje tillfälle i akt att smeka mig. Blev som en grej vi hade för oss. Välsiht upphetsande. Räcker nästan att bara tänka på det.

• Anonym
    Anonym (längtande) skrev 2010-07-22 15:30:10 följande:
    Nej, precis, pullandet behöver inte leda till samlag. Inte heller att jag slickar kvinnan till orgasm behöver leda till samlag. Vara i erotiken och sensualismen. 

Jag tänker på det ibland. Onanerar till det.

Men hur är det för dig nu då? Längtar du tillbaka ibland? 
    Klart jag gör. Men sånt försvinner lite, man får barn och blir mamma då ändras allt på nåt sätt. Var väldigt "fri" i mitt tänkande när det kommer till sex, men har på nåt sätt ändrat min roll och blivit mer mamma och då passar det sig inte längre. 
  • Anonym
    Anonym (längtande) skrev 2010-07-22 15:43:49 följande:
    Vet inte om jag tror dig i att det "försvinner lite". Den kvinna jag hade det här intressanta sexlivet med var fyrabarnsmor och mormor. 

Vad menar du med att "det passar sig inte längre"? Jag vet att barn och mödraskap, liksom fadersskap, tar mycket tid och utrymme. De konkreta möjligheterna till erotik minskar men det innebär ju inte att det blivit opassande. 
    Nej det har du nog rätt i. Jag svarade bara hur det känns för mig. För mig känns det inte lämpligt längre. Jag har blivit en helt annan person när det kommer till sex sen jag blev mamma. Tråkigt för min sambo. Jag kan inte direkt sakna just den biten, för tillfället iallafall. Men jag kan lite sakna den personen jag var förut. Svårt att förklara men du kanske förstår skillnaden?

Sen hör det väl också till att jag och sambon inte har det bästa förhållandet just nu och varit väldigt nära att gå isär. Sånt påverkar ju också ens sexuella identitet. 
  • Anonym

Så fort jag läste rubriken tänkte jag "det måste vara en man som har skrivit det där".

Pullande är så sjukt tråkigt. Det är som att titta på färg som torkar. Finns det verkligen tjejer som gillar det på riktigt, och inte bara låtsas för att göra männen glada?

• Anonym

Ja jag älskar det o är kvinna. Du har nog bara inte träffat på nån bra.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-07-22 17:38:38 följande:
    Ja jag älskar det o är kvinna. Du har nog bara inte träffat på nån bra.
    Alltså, det är väl om han slickar mig samtidigt, men då är det ju oralsexet/klitorisstimulansen som är skön, inte pullandet. Penetrationsdelen är bara nåt jag gör för killens skull. Mig ger det nada. I synnerhet inte om det är några frenetiska fingrar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-07-22 17:36:24 följande:
    Så fort jag läste rubriken tänkte jag "det måste vara en man som har skrivit det där".

Pullande är så sjukt tråkigt. Det är som att titta på färg som torkar. Finns det verkligen tjejer som gillar det på riktigt, och inte bara låtsas för att göra männen glada?
    Det kan vara underbart skönt också, men det krävs lite finess, inte bara gnida o köra på. Jag har fått bland mina skönaste orgasmer med endast fingrar. Ge sig hän o känna, helt underbart. Vi är alla olika, som tur är.
  • Anonym
    Anonym (längtande) skrev 2010-07-22 16:23:16 följande:
    Ja, jag förstår skillnaden. Den personen du var förut kommer inte tillbaka igen, men om du separerar från ett ickefungerande förhållande så kommer det att komma fram mycket som du tvingats sätta åt sidan i det förhållandet. Jag var i ett förhållande i över tio år och vi fick två barn. När jag sedan separerade från den kvinnan, för ca åtta år sedan, så fick jag en väldigt genomgripande förändringsperiod där jag återknöt kontakten med mig själv, djupare än någonsin tidigare. 

Och precis som du säger så påverkades min sexuella identitet mycket  av de sista åren i förhållandet. 

Hur länge har ni varit ihop? Har ni barn ihop? Hur länge har det varit kris? 
    Vi har varit ihop i ungefär 7 år och har barn tillsammans. 

Egentligen har det nog varit kris tillofrån hela tiden. Vi är väldigt olika som personer men har ändå nåt emellan oss som gör att vi stannar kvar.
Svar på tråden Längtar efter fingerpullande