• Anonym ((kinky?))

jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??

Jag har fått kontakt med min kusin som jag inte träffat sen jag var liten, vi är båda vuxna nu och båda över 25 år.

Vi är båda rätt kinky och har skojsnackat mycket sex några månader och efter ett tag blev det väldigt hett. Han kom över och vi skulle se film och äta gott men när natten kom så kunde vi inte hålla oss ifrån varandra och hjälp - det var det bästa sex jag haft. (jag är verkligen inte nybörjare). Han var otroligt omtänksam, såg mig djupt i ögonen och rörde varje del av hela min kropp så jag vaknade med "träningsvärk". Jag har aldrig haft någon som varit så , vad heter det, nära (?) mig förut. Jag menar då genom ögonkontakt, vi höll hand, och smekte varandra. Det slutade med en hel helg av sex och kramar och väldigt mycket kärlek.

Vi vet båda att detta inte kan komma ut eller att vi kan ha ett förhållande (fast det vill vi iofs inte), men vi vill gärna ses för mer heta träffar.

vad tycker ni och har någon varit i någon liknande situation?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-22 22:17
    VI SKA INTE SKAFFA BARN (JAG HAR REDAN), VI SKA INTE BLI IHOP. SKULLE JAG MOT AAAAAAAAAALLLLLLL FÖRMODAN BLI MED BARN SÅ BLIR DET ABORT. INTE FÖR ATT VI ÄR KUSINER UTAN FÖR JAG VILL INTE HA FLER BARN.

FÖR ÖVRIGT SÅ HAR VI INTE SETTS PÅ ÖVER 20 ÅR SÅ JAG KÄNNER MIG VERKLIGEN INTE NÄRA HONOM, UTAN KÄNNS MER SOM EN "FRÄMLING" JAG HAR SEX MED.
  • Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??
  • Nea76

Om ni själva tycker det är OK så är det det.

ღ stolt tvillingmamma ღ
  • zanna80

Ugga!!

Nej, låter motbjudande att ha sexuellrelation med så nära släkt! Kräks

♥ Lovisa ♥
  • Selma1966