• Anonym ((kinky?))

jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??

Jag har fått kontakt med min kusin som jag inte träffat sen jag var liten, vi är båda vuxna nu och båda över 25 år.

Vi är båda rätt kinky och har skojsnackat mycket sex några månader och efter ett tag blev det väldigt hett. Han kom över och vi skulle se film och äta gott men när natten kom så kunde vi inte hålla oss ifrån varandra och hjälp - det var det bästa sex jag haft. (jag är verkligen inte nybörjare). Han var otroligt omtänksam, såg mig djupt i ögonen och rörde varje del av hela min kropp så jag vaknade med "träningsvärk". Jag har aldrig haft någon som varit så , vad heter det, nära (?) mig förut. Jag menar då genom ögonkontakt, vi höll hand, och smekte varandra. Det slutade med en hel helg av sex och kramar och väldigt mycket kärlek.

Vi vet båda att detta inte kan komma ut eller att vi kan ha ett förhållande (fast det vill vi iofs inte), men vi vill gärna ses för mer heta träffar.

vad tycker ni och har någon varit i någon liknande situation?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-22 22:17
    VI SKA INTE SKAFFA BARN (JAG HAR REDAN), VI SKA INTE BLI IHOP. SKULLE JAG MOT AAAAAAAAAALLLLLLL FÖRMODAN BLI MED BARN SÅ BLIR DET ABORT. INTE FÖR ATT VI ÄR KUSINER UTAN FÖR JAG VILL INTE HA FLER BARN.

FÖR ÖVRIGT SÅ HAR VI INTE SETTS PÅ ÖVER 20 ÅR SÅ JAG KÄNNER MIG VERKLIGEN INTE NÄRA HONOM, UTAN KÄNNS MER SOM EN "FRÄMLING" JAG HAR SEX MED.
  • Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??
  • Nea76

Om ni själva tycker det är OK så är det det.

ღ stolt tvillingmamma ღ
  • zanna80

Ugga!!

Nej, låter motbjudande att ha sexuellrelation med så nära släkt! Kräks

♥ Lovisa ♥
  • Selma1966

Visserligen lagligt, men det är sex med djur också. Om det "bara" blir skador efter flera släktled av kusingifte så är det väl riskabelt nog. Känns som naturens sätt att varna. Att "bara" ha sex duger inte... Risken för barn finns alltid. Risken att bli känslomässigt engagerad, förälskad och därefter gravid ökar också om man väljer att ha ett förhållande om än "bara" genom sex. Men visst vill ni ha sex då ha det, men jag skulle inte vilka sitta med på tant Agdas kalas nästa gång då skvallret hinner ifatt er. Även om det är lagligt är det nog jäkligt jobbigt att stå upp för ett häftigt knull inför sin moster/farbror eller vem han nu är son till. Vanligt i andra länder? Ja, det är hängning och stening av våldtäktsoffer också. Betyder inte att jag tycker det är rätt. Att ev invandrare ofta gifter sig med kusinen? Ja, men det är inte alltid så frivilligt heller... Så frågan handlade väl om vad vi tycker och då har vi moraltanter också rätt att yttra oss. Hade varit trist om det bara var en massa anonyma som propagerade för i frågan.

• HellviHumle

Jag har svårt att se problemet. Det är lagligt och ni har roligt. Låt moralisterna gnälla!
    Eftersom du själv tar upp saken i en tråd på FL så kanske det ändå är så att du inte är helt bekväm med situationen.

Jag är inte bara fjollig fittpappa, jag är faktabög också!
  • frukarlssonn

För mig är mina kusiner som mina bröder så jag skulle aldrig kunna göra det. Men alla gör som de vill. Kusiner får väl gifta sig med? Det är ju inte lika nära som syskon.

Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Anonym (jag)

Så länge båda är vuxna och med på det så tycker jag inte att det spelar någon roll. Kusinsex anses ju inte ens som "fel" rent juridiskt (elller vad man ska kalla det) eftersom kusiner FÅR gifta sig OCH skaffa barn tillsammans.

Personligen skulle jag aldrig ha sex med någon av mina kusiner, men det beror nog mer på att jag finner dem oattraktiva än att de råkar vara mina kusiner.

Go for it, TS (och grattis till bra sex)

• Virriga Vera
    Bamsi skrev 2010-07-22 21:53:11 följande:
    Det är lagligt här men olagligt i USA.

Är det svaret på varför det finns fler seriemördare där? Dom får inte gifta sig med sin feta kusin Berith.
    Om nu lagarna i USA skall vara ett riktmärke så är här ett litet axplock av lagar från USA som inte finns här.

Barn i West Virginia får inte gå till skolan med dålig andedräkt. Massachusetts är aktiva lagstiftare, 1659 förbjöds julen. Boston tar hårt på hygienen. Bada får man bara göra om man blivit beordrad av läkare att göra så. I Newcastle, Wyoming, är det förbjudet att ha sex stående i en affärs kylrum, som är avsett för kött. I Providence på Rhode Island är det förbjudet att sälja tandborste och tandkräm till en och samma kund på en söndag. I Connecticut får man inte gå på händerna över gatan. I Natoma, Kansas får du inte kasta kniv mot en man om har är klädd i kritstrecksrandig kostym. Oblong, Illnois är det förbjudet att bjuda sina husdjur på cigaretter. I Newark, New Jersey, får du inte köpa glass efter klockan sex på eftermiddagen om du inte har har en lapp från doktorn som säger att du får. Florida har väldigt underliga lagar och regler för kvinnor. Kvinnor får inte hoppa fallskärm på söndag eftermiddag. Att sjunga när man är iförd baddräkt är naturligtvis också förbjudet, likaså att somna under en hårtork. I Dyersberg, Tenesse, är det förbjudet för kvinnor att bjuda ut män på date och inte heller får man fånga fisk med lasso. I Arkansas är det helt okej för män att slå sina fruar - men bara en gång i månaden. I Hartford, Conneticut, bryter man mot lagen om man kysser sin fru på en söndag. I Kentucky är det illegalt att gifta sig med samma man mer än tre gånger. I Kalifornien krävs jaktlicens för att ladda en råttfälla. Tänker du åka till staten New York får du till exempel inte gå baklänges och samtidigt äta jordnötter när du är på konsert. Är du tjej och kör bil kan det vara bra att veta att du i Memphis, Tennessee, inte får köra bil utan att en man går framför bilen med en stor röd flagga... I Oklahoma får du vakta din kompis spritintag om han råkar vara en fisk, annars kan det hända att du hamnar i fängelse. Likaså om du i Kentucky råkar bära glass i dina fickor. Och glöm för all del inte att hålla din elefant i koppel om du är ute och promenerar i Milwaukee... //
  • Hercule

Virriga Vera skrev 2010-07-23 08:13:43 följande:
    Om nu lagarna i USA skall vara ett riktmärke så är här ett litet axplock av lagar från USA som inte finns här.

Barn i West Virginia får inte gå till skolan med dålig andedräkt. Massachusetts är aktiva lagstiftare, 1659 förbjöds julen. Boston tar hårt på hygienen. Bada får man bara göra om man blivit beordrad av läkare att göra så. I Newcastle, Wyoming, är det förbjudet att ha sex stående i en affärs kylrum, som är avsett för kött. I Providence på Rhode Island är det förbjudet att sälja tandborste och tandkräm till en och samma kund på en söndag. I Connecticut får man inte gå på händerna över gatan. I Natoma, Kansas får du inte kasta kniv mot en man om har är klädd i kritstrecksrandig kostym. Oblong, Illnois är det förbjudet att bjuda sina husdjur på cigaretter. I Newark, New Jersey, får du inte köpa glass efter klockan sex på eftermiddagen om du inte har har en lapp från doktorn som säger att du får. Florida har väldigt underliga lagar och regler för kvinnor. Kvinnor får inte hoppa fallskärm på söndag eftermiddag. Att sjunga när man är iförd baddräkt är naturligtvis också förbjudet, likaså att somna under en hårtork. I Dyersberg, Tenesse, är det förbjudet för kvinnor att bjuda ut män på date och inte heller får man fånga fisk med lasso. I Arkansas är det helt okej för män att slå sina fruar - men bara en gång i månaden. I Hartford, Conneticut, bryter man mot lagen om man kysser sin fru på en söndag. I Kentucky är det illegalt att gifta sig med samma man mer än tre gånger. I Kalifornien krävs jaktlicens för att ladda en råttfälla. Tänker du åka till staten New York får du till exempel inte gå baklänges och samtidigt äta jordnötter när du är på konsert. Är du tjej och kör bil kan det vara bra att veta att du i Memphis, Tennessee, inte får köra bil utan att en man går framför bilen med en stor röd flagga... I Oklahoma får du vakta din kompis spritintag om han råkar vara en fisk, annars kan det hända att du hamnar i fängelse. Likaså om du i Kentucky råkar bära glass i dina fickor. Och glöm för all del inte att hålla din elefant i koppel om du är ute och promenerar i Milwaukee... //
    Jag tycker faktiskt inte att alla de där lagarna låter så tokiga! 
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • HellviHumle
    Hercule skrev 2010-07-23 08:23:08 följande:
     Jag tycker faktiskt inte att alla de där lagarna låter så tokiga! 
    Speciellt 17!
    *börjar genast lobba*
    Jag är inte bara fjollig fittpappa, jag är faktabög också!
  • Hercule

Men alltså, elefanter ska ju vara kopplade, barn ska lära sig borsta tänderna och jag föredrar att den jag handlar kött av inte har haft sex i kylrummet.

Sedan tycker jag visserligen inte att kusingifte ska vara förbjudet trots att jag tycker att det är motbjudande ... men det är ju On Topic.

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??