• Äldre 25 Jul 13:09
    2988 visningar
    0 svar
    0
    2988

    Ensamma föräldrar tillsammans med barn i lågstadieåldern? :D

    Hej!
    Jag blev alldeles precis medlem här. Jag blev det för att jag upptäckte att de vänner jag har här i GBG är barnlösa och jag saknar den gemenskap föräldrar emelllan som många andra har, med massa barn och vuxna som umgås tillsammans! VILL HA! :))) Jag är den enda som har barn och jag önskar gemenskap med andra som är ensamstående och också har barn. Min son är 8 snart 9 år och jag är 30 år. Vi bor i Gbg sen ett och ett halvt år tillbaka och det börjar bli tråkigt att inte kunna umgås med andra familjer utan bara med par eller kompisar utan erfaranhet av hur det är att vara förälder, ensamstående förälder.

    MIna vänner e underbara men de är inte föräldrar och min son uppskattar umgänge med mig och andra familjer. där det finns BARN! :)

    Att umgås med par går bort, det är inte samma sak.
    Jag är en glad social och ganska intensiv/ laydback person tror jag... jag är snaart nyutbildad till sociolog och jag älskar att träna är  väldigt intresserad av samhälle och sociala frågor samt är genusorienterad. Är en eftertänksam funderande och ganska medveten person.

    Jag gillar kultur, musik teater och dans. Dansar mer än gärna själv och funderar att börja på kickboxning. 
    MIn son är aktiv och glad, sitter nästan aldirg still förutom när han spelar tv spel och han älskar fotboll och teater.  Vi gillar att vara ute och hitta på saker,  också bara att fika , ha kafferep eller att hänga tillsammans med andra.

    Någon som vill bilda en liten grupp med oss härliga personer? :P :)
    Vi kan göra massa roligt eller bara fika och hjälpa varann med barnvakt och barnaktiviering och att prata av sig  om frustrationen av ett samhälle som är enpassat för tvåsamhet ;)

    Kram! Hoppas att höra från någon!

    Ha en bra dag!

Svar på tråden Ensamma föräldrar tillsammans med barn i lågstadieåldern? :D