Haj tjajor!

så, nu har vi sett att det blir starkare, så nu lägger jag ner både tempning och testande.. (har verkligen inte fler tester heller..

) BIM idag, eller hellre säger jag v. 4+1
i fredags kom mina föräldrar till oss på lite impulsmiddag.. vi hade plockat undan alla graviditets-relaterade saker, och trodde att allt var lugnt.. men kameran låg framme.. och där var ju massor av bilder på testerna..
så pappa tog kameran och då var det kört.. han kan vara ganska diskret ändå (min svägerska och hennes dotter var också där), så ingen fick veta något då. men han har ju berättat för mamma antingen på kvällen eller på morgonen på lördagen.. Ja, iaf, var vi iväg hela dagen igår och firade min farfar, från typ 12 på dagen till tio på kvällen.. Nog kunde hon väl sagt något då, men det enda hon säger på vägen hem är: Hr långt gången är du? "Vecka fem" svarade jag då. "Det är rättså tidigt" är allt hon kan få ur sig..

inte att "vad roligt" eller "hoppas att det går bättre denna gången". F blev faktiskt arg också eftersom hon inte var så väldigt tyst när hon ställde frågan, och både min bror och hans tjej var med i bilen, så..

när hon hade gått bak och satt sig (vi körde deras husbil för att få plats) rann tårarna på mig..
Enligt mig har hon antingen redan bestämt sig för att vi kommer få missfall igen, eller så är det helt enkelt inte roligt att bli mormor för första gången.. ?!
ja, jag vet verkligen inte vad som försiggår i hennes huvud, och jag vill inte ta reda på det heller.. detta har ju bara blivit sååå fel.. men pappa däremot.. frågade hur långt gången jag var och sa sedan: Ja, det känns att det kommer att gå bra denna gången, skoj!".
jaja, det är väl bara till att hoppas att det blir trevligare när svärföräldrarna får veta..
nähe, nu får det nog bli lite frukost och sen ut till huset och kolla vad F gör..