09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
Neh..misstänkte att det inte var så mysigt kanske. Men mysigt att veta att man försöker och lite pirrigt sådär. Men stackars dej :( Mer massooorrrrrr av glid och grejjer kanske?
Neh..misstänkte att det inte var så mysigt kanske. Men mysigt att veta att man försöker och lite pirrigt sådär. Men stackars dej :( Mer massooorrrrrr av glid och grejjer kanske?
Usch stackars dej. Jag har också noll lust. Sex är jobbigt so va ä skönare:)
9 mån by the Way...länge ju. Va jobbigt tjejen. Håller tummar. Hoppas vi kan få en varsin skatt nästa år.
Åh jag känner mej sådär pirrig som jag var för 4 år sedan när vi började prata om att försöka skaffa vårt första barn. När jag äntligen hade fått med honom på noterna liksom.
Nu är han helt med på noterna igen och vi SKA bara bli gravida och förhoppningsvis hinna få en knodd nästa år :))))) Hoppas hoppas. Så himla lättad över att vi är på samma spår.
Nu ska jag bara kämpa ner mig några kilon..
mmm jag är likadan. Även fast moroten är att bli gravid så kan/orkar jag inte motivera mej tillräckligt. Dumt dumt dumt...Men måste ner lite för att palla en graviditet känner jag.
Åhhhh hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas Stintans!!!!
Ja nu har man fyllt 30 och är tant :) Jajja..det får gå.
Njaaa...vi kör nog inte igång än riktigt...Jag måste verkligen gå ner i vikt lite...Jag kommer få massor av problem annars tror jag. Har redan ont i ryggen liksom. Men va fan...jag har så svårt att komma igång med nya vanor. Jag blir tokig på mig själv!
Men jag är sjukt sugen. Men min mens är konstig..Ska börja ha lite koll på den nogrannare.Känns som det är typ 35 dar eller nåt mellan gångerna minst...konstigt..
Sedan har jag för låg folsyra. Så har just börjat äta piller för det. och det är ju himla viktigt att få upp de värderna också inför en eventuell graviditet.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) HURRRAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud va roligt!!! Håller alla tummar nu!! men det är klart det kommer gå bra!!! iiiiih!!!! åååååh!! GRATTIS!!!!!!!!
Fast nu har sambon ändrat sig lite igen...Blir tokig.. Får se när det blir syskon. Jag längtar ihjäl mig. Skulle vara så roligt för Ellen att bli storasyrra också. Tror hon skulle växa med uppgiften och om några veckor fyller hon 3 år. Kan inte fatta att det är 3 år sedan hon föddes. Min lilla lilla bebis.
Har skaffat mig två kanariefåglar nu som tillfällig tröst :) Det är hemtrevligt och mysigt..men jag vill ha beeebis.
Men jag glädjer mig såå med alla andra som får bebisar och lever mig in i det. Min bästa vän ska snart ha barn och en på jobbet. Jag liksom myser mig in i deras graviditeter i väntan på min egen.
Är det normalt att längta efter en bebis så mkt så man vill hoppa upp och ner och pipa och tjoa och gråta? Jag längtar så jag snart går i tusen bitar. Längtar fast jag har en otroligt underbar 3-åring vid min sida. Får nästan dåligt samvete för att jag längtar så efter en till när jag iaf har en fining. En del får inte ens ett barn, men jag har ju det.
Men jag läääängtar ihjäl mig...Och sambon kan aldrig bestämma sig...
Va bra. Längtar ihjäl mej.
Nu har min Ellen fyllt 3 år. Känns som igår som jag såg henne för första gången på mitt bröst. Lite lilaröd och med nyfikna stora ögon. Nu är hon en redig liten härlig toking.
Hur går det med vår gravida skåning? Mår du bra!?