09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
Hejja hejja hejja hejja den gravida skåningen!!!!!
Hejja hejja hejja hejja den gravida skåningen!!!!!
Okej..Nu har vi pratat igen och kommit fram till att min sambo ska göra mej på smällen. Jag ska bara gå ner några kilon först. Det är något jag verkligen känner att jag behöver. Sedan kör vi :) Nu är vi helt på samma linje och framtiden känns skitkul! Hoppas hoppas det går lika lätt att bli gravid denna gång som förra. Då lyckades vi på andra försöket. Men tar inget för givet.
Nu blir det pulverdricka, måltidsbar och sån där modifast för hela köret. Ska ner snabbt och bli på smällen!
Häjj..försökte förföra gubben min när jag hade ägglossning för några dagar sedan. Gjorde faktiskt ett text som visade att jag hade det just när jag misstänkte det. Skönt att min kropp verkar funka.
Men NEJ han ville minsann inte...Undrar när han menar att vi kan börja..
Jag kände att vi likagärna kan börja..Jag har börjat äta nyttigt och gått ner lite..och känne att jag har pejl på livet. Så skulle nog funka att bli gravid snart..Och vi lär ju inte bli det på första försöket...Men men,..jajja.väntar....
Hur går det för den gravida skåningen? .
test...inte text
Jag veeet! Jag kände också att jag blev pissförbaskad och besviken. Allt är på hans villkor. Men kan liksom inte skaffa barn själv..utan behöver ju honom..eh. Men frågade igår när fan han menar att vi ska börja egentligen..Då sa han..."april maj kanske..så kanske barnet kommer en bra tid på året" Jag bara reste mig upp och gick och la mej.
Störigt också att han bestämt sig för att barnet måste komma en speciell tid på året. Får inte komma samma månad som ellen fyller år. Får inte komma i julmånaden...bla bla....
Känns pissigt...
Hoppas morgonkräkningar går över snart skåningen! Kraaaam
Ojoj va längesedan det var aktivitet här inne?
Hur är läget med folket?
Nån ny som är gravid? Nåt barn som kan stava till nationalencyklopedin än...eh..jag kan inte ens det...?
Här har vi "bara" Ellen 3 år och 3 månader fortfarande. Jag längtar efter en till så jag blir halv tokig. Men jag försöker ha tålamod. Vet att om allt går som det ska blir jag gravid senare i vår. Och det känns fint att tänka på.
Ellen går omkring och säger på dagis att hon ska få en lillasyster. hehe. Så hon verkar också längta.
Puss på er.
Tokis, oj då =/ Hur går det? Hade du svårt att få till första barnet också? Minns inte.
Har inte börjat göra syskon än.
ååååh var det så =( Jobbigt.
Om en vecka har jag Äl. Då börjar viiiiiiiiiiii.