Enamorada skrev 2010-11-06 22:04:12 följande:
hej girls!
åh vad kul att ellen går nu. jag skulle tippa på att elton går innan han blir ett år också, han står riktigt bra utan att hålla i sig och går i rask takt om man håller honom i händerna. han är 10 mån om en vecka.
han är också sån som ska vara med hela tiden,kryper efter en och blir gnällig om man är för långt bort. blir inte mycket gjort här hemma när man är själv med honom för han är ju på precis allting nu också.. klättrar, drar ut lådor, drar i lampsladdar (måste sätta fast dem) m m. men det är kul att se hur han utvecklas
vad tiden går stintan, snaart halvvägs. spännande med ultraljud snart!!
kanske väntar en flicka denna gång epan? många säger ju att om man mår annorlunda så är det ett annat kön.. men är nog inget som går att lita på

hoppas du mår bättre snart!
jag borde också banta.. har funderat på shakes och bars jag med. för ett par år sedan köpte jag brs på apoteket, minns inte vad de hette, men de var skitgoda verkligen! shakes är jag mindre förtjust i men finns ju lite nya smaker nu, lite fruktigare.. vad äter/dricke du bystar? hur mycket har du tappat på hur lång tid? om en vecka ska jag på ladies night och har en tajt klänning jag vill ha men då måste jag nog minska ett par kilo om det ska se snyggt ut.. hur som helst så ska det bli jättekul med ladoes night, är ju inte ofta man är ute på galej nuförtiden direkt. då blir det desto roligare när man väl är ut
idag har vi flyttat in eltons säng på hans rum så håll tummarna för att han sover bra där!
kul att höra ifrån dig också murrmys och att se bild på arvid som ju blivit så stor, jättesöt är han!
ja just, öppna förskolan gick vi på första gången när elton var 2 mån
och grattis i efterskott Nellie!!!
nu tror jag att jag kommenterat det mesta, ska försöka logga in oftare.. har haft väldigt mycket på sista tiden, och lugnare blir det nog inte direkt, börjar med c-uppsatsen på måndag.
KRAM
Jag hatar shakes. Sånan man blandar själv. Men färdigblandade på tetra är goa..nästan alla..förutom jordgubb och lite sånna. Men naturdiets choklad och cappucino är mumsig..och finns goa smothies också.
Jag har gått ner 3 kg på en vecka!! :)))
Men nu börjar jag bli lite hungrig.. Vill äääta..men ändå bara ha i mig liiiite kcal..är svårt å veta vad jag ska äta..
Viktväktarnas soppor på konserv är ganska goa dock..och innehålelr jättefå kcal..mindre än en bar
t.om. Men kan ju inte bara äta det hela tiden :) havregrynsgröt innehåller bara 200 kcal för en portion..är ju också bra..Men ja..Mer nyttigt och gott vill jag ha!
Lycka till ena!
Nu måste jag rusa..är hemma från jobbet..Sambon har ryggskott..så jag fick rycka in och va föräldraledig några dagar!