09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
Epan, Pussar och kramar på dej. Ska sända dej mina mest intensiva styrketankar.
Epan, Pussar och kramar på dej. Ska sända dej mina mest intensiva styrketankar.
Epan, puss på dej. Så himla ledsen för din skull och allt elände. Hoppas din syster fann frid nu..och att ni kan minnas vidare allt fin tid ni haft med henne. Starkt gjort att ni gjorde henne fin efteråt. Hade jag nog inte klarat.
Tur att du har en kluckade Simon att piggas upp av. Ellen har fått mej att skratta i situationer då jag var så himla ledsen och nere. Man tror inte att nån ska kunna få en glad. Men Ellen..hon lyckas minsann!
Drabbades också av elände i helgen. Var ett knivmord här i Bålsta, och jag hade killen, som dog, på fest här i juni. Kändes jävligt märkligt och ledsamt..så jag har mått urkonstigt hela veckan. idag känns det bättre dock..Hoppas edt vänder nu. Tog åt mej så himla mkt av det där. Kände honom inte precis..Vi har träffats ett par ggr..Men han stod ju i mitt kök i juni och charmade oss och posade och skrattade. Har han på bild i min blogg å allting. Ja..konstigt och hemskt livet. Jävla våld..och jävla droger. Var förbi dödsplatsen dagen efter..Stor blodpöl och massa ljus. FRUKTANSVÄRT! :( Blä...
Kram å natti.
Epan, Åh hahah..jag fick tårar i ögonen. Hihihi va häääärligt han skrattar :))))
Stintan, kan också sätta pengar på att den lever.
Jag mådde precis som du när jag var i den veckan ungefär. Det kommer gå finemang! Hoppas lactulosen ger verkan snart, jag klarade mej inte utan den och mariekex :) Minns att ligamentehn smärtade oerhört i början också..Kännt av det? Typ när man hostar eller reser sig plötsligt och snabbt?
Lycka till nu!
Hej!
Här är jag bamseförkyld och helt väck i skallen. Men ska ge en lite rapport.
Ellen blir 10 mån nästa vecka. Äntligen har hennes första tand klikat upp! Jag blev lika lycklig som när man vinner på lotto tror jag :) Vi har börjat på fortsättningskurs på babysim. Vi har valt förskola, och hon kommer antagligen börja i jan eller feb. Önskar vi kunde dra ut på det längre, men blir nog sådär.
Ellen går utefter allting nu. Kan även stå själv korta stunder. Nu jäklar är det fart på utvecklingen här. Känns bara som hon bestämt sig för att kunna allting nu när tanden kika upp :)
Nästa vecka ska sambon med henne på bvc för spruta och koll. Ska bli intressant att se om hon vuxit och lagt på sig nåt. Tycker inte hon är jättestor. Men lagom :)
Hon säger även "lampa" och busar medvetet med oss på olika vis.
Hon är jätterolig :) Sjunger även och dansar som en tok, om jag inte sagt det tidigare. Men nu är det iaf ännu emr dans och sång. Så himla kul :)
Dock sover hon kasst om nätterna fortfarande..Men vi ger inte upp hoppet om en hel natts sömn inom kort...
Nu ska jag krypa ner..Har säkert upprepat mig massor och sagt saker av det jag skrivit innan..Men jajja..ha överseende med en fulltidsjobbande sjukt förkyld morsa..Hejs!

Ellen ääälskar att klappa händerna hela tiden. :)

Epan,
Min film hade ju inget ljud...tog bort å försökte lägga upp igen..men funkade ändå inte..så jag tog bort den helt.
Ena, nej jag hade fattat fel, var ingen spruta. Ellen hade bara gått upp typ 100 gr på 2 mån och vuxit 1 cm. Min lilla tjeje. 71 cm och 9400 gr. Men det var ok på kurvan! Kändes konstigt att jag inte kunde vara med ..första gången jag inte kunde gå på ett bvcbesök med Ellen.Jobbar på ist...Trivs inte jättebra alls..men men...
Så sööööt han är lillkillen!!
Ellen äter en gång varje natt..utspädd välling..mest vatten..Men ändå...Verkligen en dålig vana..men väääldigt svår och bryta..och man blir så desperat när man inte får dem lugna på annat vis.
Gud va stora allas barn är nu =)
Dax för sängen. Öppnar tidigt imorgon, plus har en inskolning jag har ansvar för. Yff...
Natti.