Stintans skrev 2010-12-10 12:45:52 följande:
Haj tjajor!
Epan: skönt att Simon sover bättre! Kräker du bara på morgonen nu eller?

Underbart julkort! sötnöt.
Ena: Lycka till på intervjun!! Spännande.

Håller med Bystar, söööta ni är!
Bystar: Vad tiden går fort, som Ellen utvecklas! Måste vara bland det bästa att se.
Jag är trött, bölig, kräkig, glad och saknar min man. hahaha..
jobbet tar musten ur mig.. vet inte riktigt hur det går ihop, men när jag har jobbat har jag så ont i kroppen och blir stel, och häromdagen var jag i köpcentrat och shoppade julklappar, gick gick och gick i timmar, men hade inte ont någonstans när jag kom hem...
tidigare i veckan jobbade jag till 12:15, och var sååå slut, både kroppsligt och menalt, att jag grät när jag cyklade hem.. bestämde mig där och då för att ta tag i HP-ansökan, så man har ngt att "se fram emot"..
annars händer det inte så mkt.. finns inte riktigt ork..
joo, jag känner sparkar!! underbart! väntar på att F ska kunna känna också..
förresten, det tänkte jag fråga också, kommer ni ihåg hur lång tid det tog för er att få svar om HP?
nä, nu ska jag nog ta mig lite frukost och sen förbereda mig för en jobbkväll.. sen blir det till att mysa med min kille..

För mig gick det jättesnabbt att få svar på hp, 6 dagar efter att jag lagt det på lådan tror jag. Men de tordes väl inte annat efter att ha låtit mig vänta från oktober till februari innan jag fick besked om sjukskrivningen!
Jag känner min lilla ibland också. Men oftast är det gränsfall så man inte vet riktigt, men när jag lyssnat med angelsounden och hört sparkarna också så vet jag säkert
Kände ju Simon ganska tidigt också.
Men guuud så långt gången du är nu! Tänkte att jag skulle få komma ikapp lite nu när veckorna börjar ticka in för mig, men icke
vecka 15 här
Jag har inte spytt sen i söndags, och dessförinnan över en vecka tidigare tror jag, så det är ordentligt bättre, så länge jag äter ordentligt.