09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
oj! det var inte igår jag var här inne!!!
vad ska man säga, glad midsommar
grattis
trevlig semester
mm
mm
oj! det var inte igår jag var här inne!!!
vad ska man säga, glad midsommar
grattis
trevlig semester
mm
mm
Charlotte Grattis =)
Ojoj det var lääääääääängesen jag var in här!
Här flyter det mesta på, Engla är nu 1,5 år och går på dagis, det har hon gjort sen hon var 1... Hon älskar sitt dagis tack och lov =)
Vi har så smått börjat på syskonverkstad vilket väl skiter sig denna månaden haha då jag har fått ryggskott...
Hade inte mycket till bilder på denna datorn =( Men ni har lagt upp fina =)
Hej på er, allt väl??
Hej! Oj hundra år sedan jag var här inne.... Allt väl med alla??
Hej hej!
Här kämpas det efter syskon, försökt i 1,5 år nu... Håller på att ta prover nu för att se om jag kan få någon hjälp...
Har ni börjat försöka?? eller ni ska börja i vår?
Vi hade svårt med Engla, tog 2 år o 8 månader... proverna visa nu att äl inte är fullständig och har fått pergotime som vi får testa efter nästa mens...
Med en kur pergotime har vi inte vågat missa, sex mer än någonsin men ibland tråkigt för det blir måste...
Lycka till
det är jobbigt att pressa fram sexet
Men oj.... mysko...
Vi är gravida och är nu i vecka 9 =)
Fick se fina hjärtslag i tisdags på ul...
Lycka till ni som kämpar!!
Tack!! Hur går det By Starlight
Håller tummarna för att de kan hjälpa dig =)
Grattis stintan!!! Bystar det låter ju inte kkokt av henne att säga så! Får man fråga vad ditt bmi ligger på?? Hejja dig gå till någon mer!!
Halloj!! Någon här??
Jag är i vecka 19 nu, var på rul igår. Har en perfekt liten påg i magen
By starlight: Hoppas det snart lossnar för er! Vi fick pergotime denna gången... Ingen bebis här än, eller ja i magen ju hehe. Är i v 36 nu och längtar till att ha honom på utsidan! Jag mår INTE helt fantastiskt... Men får stålsätta mig lite till!!
Jag fick av min gynläkare på capio citykliniken. Man skulle börja ta dem en viss dag i menscykeln sen fick jag komma op dag 21 tror jag det var o ta ett blodprov för att se om de över huvud taget hjälpt kroppen.. Nu behövde jag bara ta en omgång, blev gravid på första försöket med pergotime...
Hur går det??
Gott nytt håller tummar att det snart är er tur!!
Ååååååååå grattis!!!!! 8 januari kom lille Wille till världen