• Stintans

09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...

Tiden går och det händer grejer här bland oss. Det har börjat komma ut bebisar{#lang_emotions_baby} ur magar{#lang_emotions_gravid}, det har plussats{#lang_emotions_plus} för fullt och verkstäder jobbas det i!!

Här i tråden får alla säga precis vad de tycker, tänker och känner utan att någon ska känna sig stött! Det kommer diskussioner där man har olika åsikt men den respekteras alltid! Man får också vara jätteglad eller jätteledsen eller nåt där mitt emellan, alla humör står vi ut med och det är därför vi håller ihop nu! Hjärta

Så, kom igen nu tjajor och babbla på om allt mellan himmel och jord!

Här finns vår lilla lista med viktiga datum:

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m53735573.html

Och här kommer en länk till den senaste tråden (där även alla andra trådar finns, om man någon gång känner sig nostalgisk ):

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m50708156.html

{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
  • Euphoria

Åh Stintan tänk att man blir så löjligt lycklig. Fast vi aldrig träffats ens Har väntat hela dagen på uppdatering från dig, varit in massor av gånger

• Euphoria

Hallå tjejer!

Nu får vi rycka upp oss! Lite aktivitet tack, vad gööör ni egentligen? Och mera mera preggo-rapporter

Hur går det för våran verkstadare? Hade mensen kommit tillbaka? Är ni på gång?

Jag har haft första mensen efter förlossningen för två veckor sedan, och vi kan nog säga att vi smyger in i verkstaden igen, vem orkar vänta Cool  Gjorde ett ganska starkt ältest igår hihihi, känner mig så busig och glad att få börja planera igen Börjat knapra folsyra med.

• Euphoria

Gårdagens ältest. Får se om det blir starkare idag

• Lotta83

Episode- Fick min första mens i februari, så just den delen har inte varit något problem. Tycker bara det är lite svårt att veta när man har ägglossning. Blir det inget den här månaden (vilket jag inte räknar med) så ska jag köpa ägglossningstest för nästa månad. Har ju verkligen inget tålamod . Lite bortskämd med Alicia där det tog sig på första försöket. Var köper du dina tester?

Stintan- Va kul att allt ser bra ut med lillen i magen .

• Tokis

Det är fullt ös =) Därför man inte är så aktiv =)

• Euphoria
    Lotta83 skrev 2010-09-06 19:36:38 följande:
    Episode- Fick min första mens i februari, så just den delen har inte varit något problem. Tycker bara det är lite svårt att veta när man har ägglossning. Blir det inget den här månaden (vilket jag inte räknar med) så ska jag köpa ägglossningstest för nästa månad. Har ju verkligen inget tålamod . Lite bortskämd med Alicia där det tog sig på första försöket. Var köper du dina tester?

Stintan- Va kul att allt ser bra ut med lillen i magen .
    Jag köper billiga stickor på internet eftersom jag är sån testoman Cool

tex. testlagret, babyornot eller minipristester

• Enamorada

spännande att flera är i verkstaden!! lycka till!

jag har inte fått tillbaka min mens ännu men vi planerar ju iaf inte att starta någon verkstad förrän tidigast nästa sommar så är ju bara skönt att slippa mensen men kommer nog snart då jag inte ammar så mycket längre.

det är fullt upp här hemma då jag börjat läsa igen. läser specialpedagogik nu, intressant men rätt intensivt. om två veckor har jag praktik i 5 veckor och då ska martin vara hemma, blir en liten omställning...

på elton är det också full fart kryper inte ritkigt men nästan.. och reser sig nästan upp. mamamamamama säger han hela tiden han är oftast väldigt go och glad, min underbara kille!!

• By Starlight

Hej!
    Här är jag bamseförkyld och helt väck i skallen. Men ska ge en lite rapport.
    Ellen blir 10 mån nästa vecka. Äntligen har hennes första tand klikat upp! Jag blev lika lycklig som när man vinner på lotto tror jag :) Vi har börjat på fortsättningskurs på babysim. Vi har valt förskola, och hon kommer antagligen börja i jan eller feb. Önskar vi kunde dra ut på det längre, men blir nog sådär.
    Ellen går utefter allting nu. Kan även stå själv korta stunder. Nu jäklar är det fart på utvecklingen här. Känns bara som hon bestämt sig för att kunna allting nu när tanden kika upp :)
    Nästa vecka ska sambon med henne på bvc för spruta och koll. Ska bli intressant att se om hon vuxit och lagt på sig nåt. Tycker inte hon är jättestor. Men lagom :)
    Hon säger även "lampa" och busar medvetet med oss på olika vis.
    Hon är jätterolig :) Sjunger även och dansar som en tok, om jag inte sagt det tidigare. Men nu är det iaf ännu emr dans och sång. Så himla kul :)
    Dock sover hon kasst om nätterna fortfarande..Men vi ger inte upp hoppet om en hel natts sömn inom kort...

Nu ska jag krypa ner..Har säkert upprepat mig massor och sagt saker av det jag skrivit innan..Men jajja..ha överseende med en fulltidsjobbande sjukt förkyld morsa..Hejs!

Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • Tokis

hur gamla var era smånär de kunde rulla runt??

Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...