Inlägg från: Anonym (Desperat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hur blev du botad från tvångsmässig onani? (lider själv och behöver akut hjälp!!)

    Jag är så stessad och har därmed blivit beroende av onani, oftast innan läggdags eller i värsta fall mitt i natten då jag inte kan sova. Detta är verkligen ett problem  för jag får t ex förlorad nattsömn och har ibland lite ont "därnere" och även på handen. Jag försöker varva ner genom promenader men tillvaron som tvåbarnsföräldrer är mycket påfrestande med lite tid. Jag skäms så mycket att jag inte pratat med min underbara man om det. Hjälp! Antar att jag behöver jag professionell hjälp? Någon som kom över detta? Hur gick det till?

  • Svar på tråden Hur blev du botad från tvångsmässig onani? (lider själv och behöver akut hjälp!!)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Att avstå från onanin skulle göra att jag ligger vaken flera timmar/natt innan jag somnar så det känns inte aktuellt. Är det ingen som har andra råd?

    Svar till frågan "Är problemet verkligen att du onanerar för mycket, eller att du inte kan sova?":
    Problemet är som jag skrev troligtsvis att jag känner stress, att jag har svårt att slappna av. Sedan har detta resulterat i att jag onanerar för mycket (enligt mig själv). Usch, detta blir bara jobbigare och jobbigare... Kände som vanligt suget när jag gick och lade mig i går kväll men lyckades iaf somna för jag vara så trött men sen var jag tvungen att göra nåt  natt vid 3 och därefter dröjde det 30 min innan jag lyckades somna så det blev en timmes mindre sömn. Skulle mycket hellre välja sömnen.

    Janice01, svar till dina frågor: Jag skäms så mycket för detta att jag inte har berättat för min man. Dessutom är det inget jag prioriterat att ta upp för vi har en väldigt hektiskt tillvaro med två små barn och väldigt lite tid tillsammans. Det finns lite tid till att hinna prata med varandra och då det finns tid pratar vi om annat. Min man har också lite svårt att prata om känslig saker. Vet att jag borde säga nåt men det är så svårt. Antar att jag "måste" säga nåt?! Misstänker att han kommit på mig ett par ggr men är inte säker. Han har inte sagt något. Använder ingen surrande leksak Tyvärr får jag aldrig orgasm med min man (har aldrig fått det med någon). Detta är tyvärr också ett stort problem eftersom jag oftast väntar tills han somnat tills jag ser till att få det själv. Efter sexet känner jag mig nästan alltid besviken och har jag varit extra tänd har jag nästan gråtit för att det känts så tomt. Min man har precis börjat sin föräldraledighet och jag har börjat arbeta så nu kommer det finnas mer tid till för mig att motionera. Hoppas verkligen att det blir en förbättring, att motionen löser spänningar.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Janice01, det är bra det att jag kan bara få "det" när jag har underbyxor på mig och gnider med en leksak som både är mjuk och hård. De flesta använder väl händerna bara - så enkelt och bekvämt för de - eller en dildo. Skäms så för det udda sätt jag använder mig av. Tror faktiskt inte att min man onanerar alls (!) eller mkt sällan. Har aldrig misstänkt något och så har han väldigt lite sexlust. Vi båda orkar väl inte riktigt "just nu" när det är tufft med två små barn  och allt annat. Under andra förutsättningar är jag säker på att vi skulle ha det bättre i sängen och det tror jag vi får längre fram. Kan tillägg att vi båda har svårt att prata om sex och sånt men speciellt han och inte gör det lättare när vi är trötta och har dåligt med tid.

Svar på tråden Hur blev du botad från tvångsmässig onani? (lider själv och behöver akut hjälp!!)