• Get Real

Ang. blockering på Facebook.

Jag undrar hur det blir om jag blockerar en person på Facebook.

1. Kan hon/han se det?
    2. Hur kommer min sida se ut för den blockerade? Som om jag aldrig uppdaterar min sida eller?
    3. Kan man avblockera senare?

Tack för svar!

• Svar på tråden Ang. blockering på Facebook.
  • Get Real
    Tingeling83 skrev 2010-08-04 14:48:07 följande:
    När du blockerar en person kan han/hon inte längre vara vän med dig på Facebook och inte heller samverka med dig (utom i applikationer och spel som ni båda använder).
    Tack  för svaren! Försvinner jag från vänlistan eller står jag kvar där?
  • Get Real
    Tingeling83 skrev 2010-08-04 14:50:22 följande:
    är ni vänner ??  Ta bort han / hon som vän & sen blocker ... hade jag gjort
    Japp, vi är vänner (kanske inte nu då ) men jag kanske skulle vilja ha kvar "vännen" om allt skulle ordna sig. Eller så får jag helt enkelt kanske dölja allt fr denne, för det går va? Vad bra jag är på Facebook.
  • Get Real
    Tingeling83 skrev 2010-08-04 14:57:46 följande:
    men blockar du henne finns du inte alls så att säga , så hon kan se de!
    Blir ni vänner igen kan du ta bort blockeringen ju .. & ansäka vänslapförfrågan igen
    Okej, då är jag med!
  • Get Real

Om man använder "dölj", så kan man slippa se vad denne "vän" uppdaterar och skriver om eller?

• Get Real
    Get Real skrev 2010-08-04 15:06:04 följande:
    Om man använder "dölj", så kan man slippa se vad denne "vän" uppdaterar och skriver om eller?
    det verkar inte gå..
  • Get Real
    LeLove skrev 2010-08-04 15:17:51 följande:
    prova att logga ut å sen in igen?  vill du slippa se vad personen skriver om sig själv på sin sida lr vill du att h*n inte ska se nåt om dig?
    vill inte se vad den skriver på sin sida.
  • Get Real
    LeLove skrev 2010-08-04 15:39:42 följande:
    då borde de funka med att klicka på "remove" på home-sidan, sen vet jag dock inte om man måste logga ut å sen in igen för att det ska verkställas.... annars - låta bli att gå in på personens sida? ja veeet de e svårare än man tänker sig
    Ha,ha! Ja, det e just det som är problemet att man bara inte kan låta bli..
Svar på tråden Ang. blockering på Facebook.