Inlägg från: MissDiva |Visa alla inlägg
  • MissDiva

    Förskolan Trilingua??

    Förskolan Trilingua är den absolut värsta förskolan

    För det första är det mer vikarier än ordinarie personal

    Barn på franska avdelningen för definitivt inte franska språket som barn på tex les melodies eller les petit choux får dem är tio poäng båda dem

    Jag har tagit ut mina barn det serveras enbart vatten och knäckebröd deras matleverans för lunch är ensidig dålig och Sophie Dellerman som är huvudman och ägare snålar som fan hon anställer praktikanter som ger henne 6000kr i mån hon ser bara siffror hon skiter fullständigt i barn och föräldrar hon sparkar all bra personal som är utbildad och duktig personalomsättningen är oerhört stor

  • MissDiva

    Jag bor precis i Mariatorget men har mina barn på les melodies då Trilingua har varit en total katastrof

    Rekommenderar Absolut inte den förskolan

    Mer än 18 föräldrar tog ut sina barn från Trilingua och jag en av delbara under år 2017-2018

    Hemsk förskola smutsiga lokaler vatten och knäckebröd till mellanmål och morgonsnacks 2 bananer och 1 äpple skivat till 14 barn

    Skamligt!!!!

  • MissDiva
    LAM skrev 2017-06-15 12:48:56 följande:
    @HelenB­M , hur gick det för er, vilka förskola valde ni?  Jag är intresserad av Trilingua och vill bara höra om ni vet hur den varit på senare tid? Tack!
    Den ör sämre nu än tidigare ni kommer ångra er ifall ni väljer den
Svar på tråden Förskolan Trilingua??