30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
BF-LISTA
Haligh 25/12
Roszi 23/1 (vet ej kön)*
LadyMy 5/2
Ninus 10/2 (pojke)
Saltgurkan 6/3 (flicka)
*Vi ville veta könet på UL men det gick inte att se, tydligen en krabat med mkt integritet ! Ul sköterskan sade dock först att hon trodde det var en "tös" men tog tillbaks det sedan. Babyn hade liksom sina benen för.Jag är dock otroligt nyfiken och det känns lite opersonligt att säga krabaten, babyn etc. Tycker att det är synd att det inte görs ett tillväxtultraljud här i Stockholm som det görs i Skåne runt v 30. Borde ju även kännas skönt att få veta att allt är bra där inne.
Jag har innan Ul trott att det är en pojke. Men den känslan kom efter "alla andras åsikter" om att jag nog får en pojke eftersom jag inte mått illa. Nu har jag kollat runt och har kompisar som mått illa och fått pojkar och fått flickor och inte mått illa, så det där är bara myt.
På tal om att boa in sig det känner jag igen! Jag vill mest vara hemma just nu men blir irriterad på sådant som inte blivit fixat i lägenheten. Jag och sambon flyttade in för 1½ år sedan men fortf finns saker osm inte är inhandlade etc typ gardinstänger i alla rum, tavlor etc. Vi skall också göra om kontoret till ett mer barnanpassat rum och jag har varit "mkt starkt drivande" i att vi måste fixa allt Nu, trots att det fortf är gott om tid till babyn kommer i januari.Dessutom kan man ju sätta upp en gardinstång även efter babyn kommit, men jag vill hälst att allt blir på topp Nu.