LadyMy skrev 2010-12-13 21:55:04 följande:
Välkommen! Jag är 34 år och bor oxå i Vasastan.
Bra att ni hade trevligt när ni sågs, hoppas att jag kan följa med nästa gång! Jag träffade ju fler mammor här sist i liknande tråd och känner igen den där känslan av att bli lite förvånad över att alla var normala och tom trevliga

.
Idag köpte vi vagn, en Phil & Ted Explorer. Känns jätteskönt att ha det avprickat på listan. Tanken är ju att sonen ska få åka lite i den innan så att inte allt nytt kommer på en gång. Den fanns på lager, så den står färdig i hallen nu.
Vägde mig idag och blev förvånad över att jag fortfarande inte gått upp mer än 7 kg. Det är ju v33 nu. Ska ju inte oroa mig, men tycker att det är märkligt ändå.
Usch o bläh för foglossning! Har bara testat på en rätt mild variant, dessutom bara i 3v, men bara det gjorde att jag anar hur hemskt det kan kännas. Jag mår fortfarande oförskämt bra, kan gå i samma takt som vanligt nästan, men magen börjar bli tung på natten. Vet inte hur jag ska ligga riktigt......
Tack! :)
7 kg i v 33 låter härligt tycker jag :) Jag var 8-9 kg upp från förra graviditeten redan när jag blev gravid nu, haha :D Förra gången gick jag upp 22 kg...
Skönt att du inte känner av tyngden så mkt! Kan vara skönt att sova på sidan med en kudde mellan knäna och en under magen när man är stor :)
Hur tycker du att Phil & Ted vagenen känns? Hur gammal är sonen?