• Bellabus019

    Lära känna folk i örebro?!

    Hej, är en ensamstående mamma till en tjej på snart 2 år!

    Det vore jättekul att lära känna nytt folk, då inga av mina vänner i örebro har barn själva.
    Kul att umgås med barnen och låta dom leka, kanske åka på nån utflykt, lek o buslandet osv!

    Det behöver inte alls vara ensamstående föräldrar heller, och inte gay heller för den delen :)

    Hör av er om det finns några i den här stan!

    //Linda

  • Svar på tråden Lära känna folk i örebro?!
  • mammatM

    jag vet inte om vi kan nästa söndag, men hoppas det =) finns det någon som även kan bland veckodagarna? jag skulle kunna ondag em.

  • äntligen mor
    mammatM skrev 2010-10-14 20:06:36 följande:
    jag vet inte om vi kan nästa söndag, men hoppas det =) finns det någon som även kan bland veckodagarna? jag skulle kunna ondag em.
    Jag kan träffas på onsdag eller någon annan veckodag.
  • mammatM

    hej igen,
    vet inte om ni träffades igår söndag i stadsparken? Hoppas ni hade trevligt i så fall =)

    Jag är ny här i familjeliv och vet inte riktigt hur allt funkar. Men som sagt jag försöker :)
    vi kan som sagt träffas även i veckan. nu på onsdag 27/7 till exempel eller torsdag 28/7.
    någon som kan då? Vi tar gärna promenad.
    Idag har nu lilleman sovit snart 3,5 timmar i sträck, så vet inte om det är nåt i kroppen på gång, eller bara trött och växer?
    Så någon mer som kan? Era barn är ju lite större och kanske vill ha annan sorts aktivitet?
    Men bara ett förslag.

    Vänlig hälsning
    Sofi

  • äntligen mor

    Hej!

    Låter toppen att träffas att promenera. Kan båda dagarna men tänkt åka till Marieberg för att köpa lite saker till lillkillen på onsdagen, så kanske torsdag?

  • Saloon

    Hakar gärna på jag med! =)

    Bor i Kumla men är örebroare från början. Det är inte så lång tripp in till "storstan"

    / Maja

  • 2014 baby

    här hänger jag på alltid kul att lära känna nya människor! jag har inga barn än men i början på nästa år ska jag ner till danmark insemineras det längtar jag till.

  • mysan35

    Följer gärna med på fika någon dag, har svårt att gå pga foglossning, ska ha en liten den 17dec :) har inga vänner som börjat om med småttingar, så våre roligt att träffa fler småbarnsföräldrar.

  • sannahyden

    Ensamstående mamma med en son på 17 månader. Träffar gärna nytt folk :)

  • mamms81

    Gubbe och dotter på 13 månader och en pojkbebis i magen som är beräknad i maj. Flyttade hit för 2 månader sen och känner absolut ingen så det vore kul att lära känna andra mammor=)

  • sannahyden

    Byter gärna msn och pratar vidare där om någon vill, lite lättare att skriva där tycker jag Glad

  • Mirain
    alltfördig skrev 2011-01-09 23:45:00 följande:
    Örebroare här :) mor till en tvåårig flicka :D
    Precis som jag då
  • malousann

    Hej är jag lite sen kanske ???  Lr  kan man hänga på???

  • mysan35

    Verkar gå lite trögt här...nyss fått en liten pojke och vill gärna träffa fler småbarnsföräldrar..tråkigt att vara själv i veckorna.Kanske fler som känner likadant??

    Malousann: klart du inte är sen,häng på här du.. :)

  • Tristans mamma 82

    Hej!

    Jag är ensamstående mamma med en 2,5 årig son, vi bor i Örebro och följer gärna med på lek någon dag :)
     

  • vildasvea

    Jag har ett hett tips till er!!! 


    TRASH AND TREASURE


    Gårdsloppis för stora och små


     


    Lördagen den 27/8


    Kl 9:00-19:00


    Gällersta – Ökna 804 Smedjan


    Med  18 olika försäljare/bord finns det massor att fynda.


    Korv, godis, kaffe och kaka finns att köpa till hungriga magar.


    -        Nej, vi tar inte kort.


    Gratis hoppborg för alla barn!


    Välkomna!


    Sandra - 0735065249

Svar på tråden Lära känna folk i örebro?!