• Äldre 16 Aug 22:07
    10024 visningar
    3 svar
    3
    10024

    Någon med PUPP (gravidklåda), som började tidigt i graviditeten ???

    Hej ... är det någon som haft/har PUPP (gravidklåda), som började mkt tidigt i er graviditet ... V.6, V.7 ..?

    Och har ni bilder på utslagen ...

    Mina utslag kliiiiiar så mkt och är som röd rodnad med små prickar i ... på låret & vid troslinjen ... brösten ...

    vart satt erat "Pupp" ?? =P

  • Svar på tråden Någon med PUPP (gravidklåda), som började tidigt i graviditeten ???
  • Äldre 16 Aug 22:35
    #1

    någon ?? puffelipuff, nu vill jag ha svar! =P

  • Äldre 8 Jun 09:10
    #2

    Lite sent att svara kanske, men: Japp, började ungefär samma tid för mig. I  vecka 20 har jag nu äntligen fått ordentlig behandling i form av kali-någonting-bad samt ljusbehandling. Det har verkligen hjälpt! Samt att spola med kallt vatten förstås och Canodermkräm också. Lär få dras med detta hela grav. Läkaren sade att det troligen kommer tillbaka om jag blir gravid fler gånger Hur gick det för dig själv?

  • attasa­tta
    Äldre 12 Jun 22:44
    #3

    hej bara undrar för att jag har näligen fått massa utslag som är röda lte torra o så små prickar i.  vid troskanten och ovanför navlen,,   några få på benet,   jag är inte alergisk mot nått o ja e inte gravid vad jag vet, har inte testat. men hur såg era ut, kan inte någon lägga ut en bild?

Svar på tråden Någon med PUPP (gravidklåda), som började tidigt i graviditeten ???