Väntar 3.e pojken och hade så hoppats på en flicka!?
Jag förstår precis hur du känner!! Lillangel: Hon skriver inte att hon väljer bort ett friskt barn framför ett kön?!! Man har rätt att få känna hur man vill...Jag har två flickor och skulle innerligt vilja ha en pojke både för min nyfikenhets skull (hur skulle en pojke se ut?, vara osv) och för min mans skull. Jag tror att det är något biologiskt i människan att vilja se "sig själv" som miniatyr och därför är jag oerhört glad över mina tjejer skulle känna mig tom utan dom. Men min man däremot känner säkert längtan att få en son. Han älskar dom mest i världen och skulle aldrig byta ut dom ens mot 10 pojkar det vet jag, för det är hans stolthet och kärlek.
Jag är dessutom för könsbestämning om man så önskar. Då tycker jag förvisso att man kanske ska ha erfarat det ena könet innan man önskar ett annat. Jag tycker att det är fruktansvärt att det i vissa delar av världen inte önskar flickor och till och med tar livet på dem. Fy fan!...men jag förstår TS som faktiskt redan har två pojkar och önskar sig en flicka!!! Men självklart ska man vara glad, tacksam för att man ens KAN få barn och har man haft den turen att friska barn så är det absolut viktigast!