Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

De kommer inte stoppa invandringen helt de har t.om tackat ja till 5000 flyktingar eller anhörighetsinvandrare om året helt ok summa tycker jag.

Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-09-12 22:39:21 följande:
    Kristna irakier och f.d. juggar?!
    Ser jag synsk ut eller? Faktum kvarstår att de INTE kommer stoppa invadringen helt iaf utan minska den, precis det jag är ute efter oxå.
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-09-12 22:49:24 följande:
    Faktum kvarstår att dom bara vill ha hit folk från en specifik grupp (religion).
    Bryr mig faktiskt inte.
  • LjubaviMoja

Nej usch neger skulle jag aldrig säga inte negerboll heller och vill själv inte bli kallad för blatte.

• LjubaviMoja
    TereseA skrev 2010-09-13 16:45:32 följande:
    fast en invandrare får inte soc bidrag först dem göra när dem kommer hit.För att få det krävs det att dem har uppehållstillstånd..och det kan ta endel år innan det blir färdigt.Om dem inte har ändrat på det nu.För att ha bidrag är dem även tvugna att gå sfi,söka jobb osv...precis som svenska medborgare.
    Vi fick soc bidrag rätt så direkt när vi kom till Sverige . Sen så kommer jag ihåg att mina föräldrar fick gå på SFI och blev skickade till en massa praktikplatser som aldrig ledde till ett jobb.
  • LjubaviMoja
    Jossan90 skrev 2010-09-16 01:46:20 följande:

">

" target="_blank">

VÄLKOMMEN TILL MALMÖ!
    Åh fy jag flydde ett krig och kommer till ett annat , så såg klippet ut som helst hemskt.
  • LjubaviMoja
    Joppis skrev 2010-09-16 09:34:42 följande:
    Ja, illa är det. Säkerhetspolisen och militära experter är inkallade gällande problemen i Rosengård. Man kan undra, står vi på randen av ett inbördeskrig eller vad??
    Helst sjukt iaf och ännu värre är att se folk som bott här mycket längre än mig och knappt kan svenska.

Titta på denna oxå..

">

• LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 11:46:56 följande:
    Nu är det ju så att undersökningar visar att de områden som har flest invandrare, ja där finner man minst stöd för SD, även bland svenskar.
    Den generelle SDväljaren bor på landet.

Jag bor i ett invandrardominerat område, där 88% av eleverna i skolan har ett annat språk än svenska som modersmål och min erfarenhet är att den främlingsfientlige sällan bor, eller ens har bott i områden som dessa.
    Vi som bor i dessa områden röstar INTE på SD. Det pekar all statistik entydligt på.
    Hm..jag bor i skåne och mannens familj bor på rosengård vi röstar på SD och känner många andra som gör det oxå, så det stämmer inte alltid.
  • LjubaviMoja
    MirandaSthlm skrev 2010-09-20 00:23:05 följande:
    så nu kan ju alla gråta buuhuu snyft rasister..

ähh..... vem bryr sig. vi är inne. hihi Tungan ute
    Haha så sant så, de fick t.om mer % än vad jag trodde.
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 16:18:00 följande:
    Han heter Jimmie Åkesson , kanske bra om du memorerar namnet rätt på din Guru ?
    Fan så barnsligt hahahah
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!