Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

LaMoi skrev 2010-08-21 16:23:09 följande:
    Att ni inte kan förstå vad SD vill uppnå är för mig en gåta?! De vill ju uppnå ett slags ariskt rike på lång sikt, så som tyskland en gång var.. tror ni verkligen att just SD skulle kunna ge de äldre ett mer värdigt liv? Vart tar dom pengar till att försöka uppnå detta? (moderaterna ha ju redan kört sveriges skattskuld till botten) Genom skattesänkningar att slopa viss ekonomiskt stöd för dom som vill adoptera ett barn eller att slänga ut de invandrare som begott brott (vilka invandrare det gäller framgår inte, alltså om jag kom hit när jag var ett år och begår brott när jag är 20 år så har sverige rätt att slänga ut mig FAST jag är svensk medborgare?) Snacka om demokratiskt samhälle!  Tror ni på fullaste allvar att just SD skulle stå fast vid det dom lovar? Ser ni inte att det är faliga människor som vill ha makt över ett helt land!!
    hahaha, jaja. Det är farliga människor detSkrattande Varför skulle de gå ut med ett program och sen göra något helt annat? Är det inte bättre att säga vad man vill direkt istället då? Kan vi lita på att inte de övriga partierna vill något helt annat heller?
  • sumpbäver
    ohyeahitsme skrev 2010-08-21 16:54:13 följande:
    Haha, vilken fascitpöbel som gått igång här. Jag har alltid undrat lite över hur ni tänker. Så när ni ändå är här, stanna gärna ett tag till, ni lär ju ändå inte gå härifrån frivilligt då ni känner behov av att hålla på som ni gör.

Sveriges Radio kaliber infiltrerade Sverigedemokraterna förra året så fick de fram ett citat från en som inte var förtroendevald inom partiet. Trots att Kaliber hade ställt på sig själva som krav att inte hänga ut individer som inte var förtroendevalda, så gjordes det ändå. Citatet lydde:

– De som kommer från de här länderna, de är väldigt råa och riktiga barbarer. . . (skratt). . . De är det, de har det i ryggraden, sade en av de förtroendevalda Kalibers reporter bandat.

Men det som aldrig togs upp var att mannen som yttrat orden själv utsatts för ett mångkulturellt brott. Han uttalade sig utifrån sin situation som brottsoffer. Om en kvinna känner misstro till män efter att ha blivit våldtagen så tycker de flesta att detta är förståeligt. Men om gärningsmannen är invandrad, då tillåts man inte känna hat, misstro eller överhuvudtaget öppna käften.

Det säger en del om fascistpöbeln, och det är nog där skiljelinjen går mellan SD och de övriga. Nämligen synen på brottsoffer. Det är en förskräcklig syn på människor och om det vore enda anledningen för mig till att rösta på Sverigedemokraterna, så skulle den räcka mer än väl.
    Först skulle jag vilja se fakta på det du säger om infiltreringen. Sedan kan jag rekommendera smygfilmningarna från de etablerades valstugor inför valet -02. Där kan vi snacka om rasism bland våra etablerade politiker. Riktig pöbel faktiskt. Har du missat programmet så kan jag länka?
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-21 17:44:37 följande:
    Finland har dock ett enormt problem med kvinnomisshandel . Konstigt eftersom de inte har så många invandrare ..vem ska man skylla på då?

Finland är ett mansdominerat samhälle. I Finland äger 87 % av kvinnomorden i landet rum inom hemmets väggar. Man beräknar att 200 000 barn i landet lever i familjer där kvinnomisshandel förekommer.

Där har man också gjort försök att beräkna vad kvinnomisshandeln kostar i reda pengar.En studie från 1998 visar att mäns misshandel av kvinnor i Finland uppgick till inte mindre än 42,5 miljoner euro i dåtidens penningvärde.
    Ok? Vad har Finland med våran invandring att göra? Kanske är svenskar som våldtar och misshandlar där?
  • sumpbäver
    LaMoi skrev 2010-08-21 20:14:53 följande:
    För att det är så man värvar väljare.. 
    Ok, Alla gör så då förmodar jag? Skulle de visa sig vara riktiga vitmakt-nazister när de väl kommer in i riksdagen så skulle förmodligen folk fortsätta rösta på dom? Idiotförklarar du väljarna?
  • sumpbäver
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 19:45:05 följande:
    Ja länka gärna!!!
    Det finns 5 delar.

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yAhB9Jux9co?fs=1&hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yAhB9Jux9co?fs=1&hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  • sumpbäver
    sumpbäver skrev 2010-08-21 20:56:41 följande:
    Det finns 5 delar.

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="www.youtube.com/v/yAhB9Jux9co?fs=1&hl=sv_..."></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="www.youtube.com/v/yAhB9Jux9co?fs=1&hl=sv_..." type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
    Det gick visst inte att bädda in. Länkar.

">

Som sagt, det finns fyra delar till. Så här falska är etablerade politiker.
  • sumpbäver
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 19:45:05 följande:
    Ja länka gärna!!!
    Kommentera gärna med.
  • sumpbäver
    LaMoi skrev 2010-08-21 20:46:37 följande:
    Så var det väl med moderaterna om jag inte minns fel, de lovade men blev bara sämre ( enligt mig och min livsstil)
    Jag vet inte men hur var detHitler fick sin enorma makt?
    Jag idiotförklarar inte väljarna, misstag kan alla göra.
    Just precis, vilka håller vad de lovar? Därav är det röstning vart fjärde år.
  • sumpbäver
    engstrom2007 skrev 2010-08-21 21:02:10 följande:
    www.sverigedemokraterna.de/ Snälla bara läs, det kanske kan få er som tänkt rösta att tänka om. Om inte så har ni lite att prata om.
    haha, den där kommunistskiten Obestämd
  • sumpbäver
    LaMoi skrev 2010-08-21 21:27:00 följande:
    Jag anser att du ha stoor rätt att kunna gå från ditt hem till var som helst utan att behöva bli kallad sånna ord!!
    Jag är mot rasism!
    Gör du något aktivt för att förhindra rasism, eller sitter du bara och skakar på huvudet när du läser om det?
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!