Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
LaMoi skrev 2010-08-21 16:23:09 följande:
Att ni inte kan förstå vad SD vill uppnå är för mig en gåta?! De vill ju uppnå ett slags ariskt rike på lång sikt, så som tyskland en gång var.. tror ni verkligen att just SD skulle kunna ge de äldre ett mer värdigt liv? Vart tar dom pengar till att försöka uppnå detta? (moderaterna ha ju redan kört sveriges skattskuld till botten) Genom skattesänkningar att slopa viss ekonomiskt stöd för dom som vill adoptera ett barn eller att slänga ut de invandrare som begott brott (vilka invandrare det gäller framgår inte, alltså om jag kom hit när jag var ett år och begår brott när jag är 20 år så har sverige rätt att slänga ut mig FAST jag är svensk medborgare?) Snacka om demokratiskt samhälle! Tror ni på fullaste allvar att just SD skulle stå fast vid det dom lovar? Ser ni inte att det är faliga människor som vill ha makt över ett helt land!!
Varför skulle de gå ut med ett program och sen göra något helt annat? Är det inte bättre att säga vad man vill direkt istället då? Kan vi lita på att inte de övriga partierna vill något helt annat heller?