• Joppis

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

I Blackrose I skrev 2010-08-25 15:29:34 följande:
    Jag sa ju 72timmar. HUR går din klocka?! Obestämd
    ????
  • Joppis
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-25 15:28:20 följande:
    Men där har vi ju det där argumentet igen.
    Stoppa rasismen genom att inte ta hit invandrare så de "slipper" utsättas för rasism och diskriminering.
    Stoppa mobbningen genom att stöpa alla barn och familjer i samma form.

Det funkar ju inte.
    Det är ju inte bara rasism och diskriminering dom slipper....
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 15:52:29 följande:
    Det ironiska ÄR att majoriteten av dom som slår sig för bröstet och skriker att man ska ta seden/säden dit man kommer inte kan skriva två meningar utan att ha en massa stavfel/grammatikfel men vad vet jag? Svenska språket kanske inte är så viktigt för SD-väljare?! Obestämd
    Nu är du där igen.... NEDLÅTANDE! Du gör dig bara löjlig med dom där kommentarerna.
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 16:02:36 följande:
    Tycker du inte man ska behärska sitt språk innan man klandrar ner på andra?

Som sagt jag förstår att sanningen gör ont...
    Är du perfekt?
  • Joppis
    I Rose I skrev 2010-08-25 15:54:51 följande:
    Precis.

" DET ÄR BLATTARNAS fel att vissa inte kan skaffa sig ett arbete. "

NEJ, vill man ha ett jobb så fixar man det. Inget konstig med det. Att vissa är IQ-befriade är bara för sorgligt.
    Påtal om IQ-befriade. Jag såg nån slags "världskarta" över Intelligens i olika länder världen över. MENA-länderna bland annat låg betydligt under jämfört med exempelvis länder i Europa. Kan det stämma?
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 16:07:24 följande:
    På alla sätt och vis. Kyss

-------------------------------------

Nej, men jag tycker att man ska behärska sitt språk innan man gnäller på andra. Kan man inte det får man snällt hålla käft.
    Du har gnällt på stavfel och grammtikfel härinne flera gånger. Och jag har flera gånger sett just dig, begå samma "misstag".
  • Joppis
    TheCoopers skrev 2010-08-25 16:07:27 följande:
    Jag undrar vilken den där seden är som man ska anpassa sig till ?
    Jag kan göra en Rose. Det ska INTE vara mellanslag när du använder skiljetecken.
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 16:10:23 följande:
    OCH mena-folket är en homogen befolkning enligt dig eller?

KAN GARANTERA DIG att Iranier är mer utbildade än dina svenskar. Sug på karamellen du.
    "KAN GARANTERA DIG att Iranier är mer utbildade än dina svenskar"

Det där var det mest korkade du skrivit nånsin på detta forum.

Dom är så förbannat outbildade Iranier att dom inte ens kan komma på en vettig avrättningsmetod utan måste stena ihjäl folk!

Kartan över intelligensen stämmer nog!
  • Joppis
    TheCoopers skrev 2010-08-25 16:13:12 följande:
    Skiljetecken ?
    Hade du inte gått i skolan i många år?
  • Joppis
    TheCoopers skrev 2010-08-25 16:15:02 följande:
    Bland utrikes födda ungdomar hade de som kom från Iran den högsta andelen högskolestudenter. Vid 25 års ålder hade 45 procent börjat studera på högskola. Det innebär att det är lika vanligt med högskolestudier bland dessa ungdomar som bland dem med svensk bakgrund. Av de tio största invandrargrupperna i Sverige är iranier den grupp som har flest studenter. Enligt statistik från SCB har över 33 procent av alla tandläkarstudenter med invandrarbakgrund rötter från Iran. Iranier är särskilt representerade på utbildningar som civilingenjörs-, jurist-, läkar- och tandläkarprogrammet

Akademiker

Fereshteh Ahmadi, professor Nader Ahmadi, docent Ashk Dahlén, docent Mohammad Taherzadeh, professor Mohammad Fazlhashemi, professor Masoud Kamali, professor Said Mahmoudi, professor Rouzbeh Parsi, forskare, EU:s Iranexpert Trita Parsi, Forskare Saeid Esmaeilzadeh, docent i kemi Mehrdad Darvishpour, Senior lektor

Direktörer

Minoo Akhtarzand, generaldirektör Maria Khorsand, VD Trita Parsi, VD Mernosh Saatchi, VD

Författare och översättare

Mana Aghaee, poet Mina Assadi, poet Fateme Behros, romanförfattare och översättare Ashk Dahlén, översättare Akbar Golrang, översättare Lasse Lindroth, författare Azar Mahloujian författare Jila Mossaed, poet Sanna Sjöswärd, författare

Journalister och programledare

Nima Dervish, frilansjournalist Navid Modiri, programledare.

Musiker

Cameron Cartio, sångare. Arash Labaf, musiker. Ali Movasat, musiker. Laleh Pourkarim, musiker Ali Payami, DJ

Politiker

Ali Esbati, politiker. Ardavan Khoshnood, politiker. Ardalan Shekarabi, politiker. Maryam Yazdanfar, politiker. Reza Khelili Dylami , politiker.

Regissörer, filmare och fotografer

Reza Bagher, regissör Akbar Golrang, regissör Said Oveissi, regissör Nahid Persson, regissör Sanna Sjöswärd, fotograf Susan Taslimi, regissör

Skådespelare

Amir Barghashi, skådespelare. Nadia Björlin, skådespelerska och operasångerska Hassan Brijany, skådespelare. Lasse Lindroth, skådespelare och ståuppkomiker Said Oveissi, skådespelare Laleh Pourkarim, skådespelerska Zinat Pirzadeh, ståuppkomiker och skådespelerska Susan Taslimi, skådespelerska och dramatiker Nina Zanjani, skådespelerska. Sheraye Esfandyari, skådespelerska.

TV-profiler

Soraya Lavasani, Nyhetsankare

Idrottare

Behrang Safari, fotbollsspelare Nazanin Vaseghpanah, fotbollsspelare
    Kan dom inte hjälpa sina landsmän med en humanare avrättingsmetod då?
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!