Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Fru U skrev 2010-08-20 23:46:19 följande:
    Jag citerar (dock inte ordagrant) "tar man åt sig behöver man jobba på sin självkänsla" och det står inte att jag ser ner på andra.

Jag är bättre, jag är bäst. Tycker du inte så om dig själv så beklagar jag.
    Nej jag är inte bättre än nån annan. Varför är du det?
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Fru U skrev 2010-08-20 23:57:54 följande:
    Att det inte här i tråden inte finns jättemånga som sett slöjbärande tjejer ensamma ute på kvällen kan ju bero på att det inte är så många i denna tråd som bor där de är.

De tjejerna finns, men ja de är säkerligen få.
    Var jag bor eller inte bor är något du får fortsätta undra över. Men här är det fullt av slöjbärande kvinnor dagtid.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Uhngoliant skrev 2010-08-21 00:00:28 följande:
    Tja du kallade ju SD för idioter...

Ja alla är vi olika och tur är väl det. Det du tycker är okunskap och hemskt är rätt för någon annan och tvärt om. Men det är sorligt att man inte kan acceptera att alla tänker olika.
    Word!
  • MirandaSthlm
    SunnyBunny skrev 2010-08-21 00:00:54 följande:
    Även jag kommer rösta på SD. Men är så oerhört trött på och försvara mig och vad jag tror på så jag kommer antaligen inte stanna länge i den här tråden. Synd att vissa människor inte kan låta bli och komma och ifrågasätta andras värderingar och det man tror på, trots att de flesta skyller oss SD anhängare och vara just dem personerna! Jag tror inte på allt som SD står för, men vem gör det? I alla partier finns rötägg, och frågor som inte alls stämmer med en själv!
    Håller med. Folk ÄR tydligen rädda för en förändring och att SD kommer att ta över mer och mer folk på sin sida.
  • MirandaSthlm
    V 77 skrev 2010-08-21 00:11:38 följande:
    Än är inte sista ordet sagt. Idag presenterades en väljarundersökning från synovate där SD återigen ligger utanför riksdagen med god marginal. Men vem vet...
    Så vad är alla SD-motståndare så himla upprörda över då? och vad gör dom här inne o tjafsar?
  • MirandaSthlm
    TereseOchElla skrev 2010-08-21 00:02:42 följande:
    Nej jag tycker inte att alla som inte tycker som jag är okunniga, däremot tycker jag att en sådan politik som SD förspråkar är oacceptabel. Vem har rätt att tvinga mig till något? Sverige ska vara ett fritt land, det kommer inte att vara det om SD någonsin får makt över landet.
    Och vem ger dej rätt att tvinga mej att acceptera dagens samhälle som uppenbarligen inte fungerar så fint dom du verkar tycka`? För mej är SD dom enda som verkar ha en vettig syn på flera av dom sakerna jag tycker det är för stora brister i idag. Och ska sverige vara ett fritt land så ska vi SD-anhängare ha rätt att tycka som vi gör.
  • MirandaSthlm

Nu vakande bebis så godnatt alla.

• MirandaSthlm
    Nellee skrev 2010-08-21 00:47:39 följande:
    Jag måste fråga, ni som röstar på SD. Tycker eller anser ni att jag ska lämna Sverige? Mamma är spansk, pappa från Serbien. Jag har bott här sen jag var ca 8 år, jag har en utbildning och jag jobbar. Mina föräldrar arbetar. 
    Det är väl upp till dej vart du vill bo. Varför måste du fråga en sån fråga till SD-anhängare? Bättre du frågar dina föräldrar om du är osäker på vart du ska bo.
  • MirandaSthlm
    Thi 08 skrev 2010-08-21 01:42:00 följande:
    Jaha är inte demokratin ledordet i SD? Är ni då inte öppna för demokratiska diskussioner?
    Jag länkade ju till andra SD-sidor där just sånt här tjafs är ok, bara just inte på denna.
  • MirandaSthlm
    Happiness skrev 2010-08-21 12:23:34 följande:

Vill veta varför ni vill rösta på SD? Varför anser ni att det är Sveriges bästa parti? Vad har de för värdegrunder som de andra partierna inte har?

Skulle bli tacksam om ni som tänker rösta på dom kan svara. De flesta partier har ju något som tilltalar en men varför blev det just SD för er?

Denna tråd är inte en försvarstråd utan en anhängartråd. Respektera detta tack!
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!