Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:21:01 följande:
    Joppis har sagt att det inte finns några svenskar där, det var så han visste att all vandalisering där var "invandrarrelaterad".

Er logik felar.
    nej inte längre, de blev väl ut kastade eller så har de valt att flytta pga alla problem som är där! De är inte SVENSKARNA som ska flytta!!!!!!! upp med massa i norrland
  • Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-21 23:21:52 följande:

Nej, det händer inte bara en massa skit. De äldre trivs på Rosengård, de flesta har bott där väldigt länge och vill inte flytta härifrån. Och de flesta är inte ett dugg rädda eller bekymrade över invandrare eller brottslighet

och de vet du?
  • Jossan90
    V 77 skrev 2010-08-21 23:22:55 följande:

">

" target="_blank">

det är landskrona inte Rosengård och det är 1 person de snackar med.
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:25:00 följande:
    Du sa ju att det var synd om svenskarna i Rosengård?
    ja där finns väl ett fåtal, min mamma har själv bott där på 60 talet och hon sa att de var ett väldigt fint område, ibland när hon åker förbi där ibland..blir hon ibland så ledsen.. det är ju helt förstört...bränder allt kaooooooooos
  • Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-21 23:29:21 följande:
    Det finns inte sådan statistik. Men åk ut till Rosengård och fråga de äldre så får du veta.
    vågar man det? första gången jag kom dit precis innan för grindarna, blev jag tagen på röven direkt.
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:34:04 följande:
    Vilken invandrarkultur går dina skattepengar till?

alla som sitter på sina rövar och inte kan ett ord svenska för att de inte vill lära sig, och att de var hemmafruar i sitt eget land, men så funkar det inte i sverige. Här jobbar man.

Många är för slappa och bara går på socialbidrag enklast så ju..

• Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-21 23:38:01 följande:
    Vilka grindar menar du? Var på Rosengård var du? Rosengård består av 4-5 olika områden (beror lite på hur man räknar och vem man frågar)
    ramels väg
  • Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-21 23:40:42 följande:
    Många väljer också att leva på bara en lön, precis som etniskt svenska hemmafruar gör
    finns det mer svenska hemma fruar än utländska tro?
    nej!
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:41:52 följande:
    Ok, så enligt SD anhängare:
    Arbetslöshet = Invandrarkultur
    kan nog stämma. I deras länder är man oftas hemma fru och tar hand om barnen och mannen jobbar!
  • Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-21 23:42:27 följande:
    Okej. Inte nödvändigtvis den trevligaste biten av Rosengård men man kommer långt med att vara rak i ryggen och jävlaranamma (dvs en attityd som säger pillar du på mig så blir du av med nåt väsentligt).
    varför är inte det en trevlig bit av rosengård?
    jag var 14 år och rätt chockad, och tro du verkligen man vågar säga till 5-6 killar? man vet ju aldrig vad de skulle göra med mig.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!