Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 22:49:02 följande:
    Ja den dokumentären var ju inte det minsta vinklad. Och sen är det ju rätt intressant att man sänder en dokumentär som är till SD´s nackdel så nära valet. Jag skulle vilja se någon TV kanal göra det samma mot något av de mer etablerade partierna....
    Sååå sant så. Dessutom är programledaren av någon konstig anledning vänsterpartist. Du kommenterade ju aldrig det du bad mig länka till?
  • sumpbäver
    Posh skrev 2010-08-21 22:50:39 följande:
    Mina djupa psykologiska skitfrågor är för svåra, men du kanske kan ge det hela ett försök. Du verkar ivrig. Eller är det för att Nice Girl gav dig nobben?
    Nobben till vad ?
  • sumpbäver
    Posh skrev 2010-08-21 22:54:55 följande:
    Ölen du försökte charma med på elegant svennebananvis såklart.

Men skärpning, back on topic. Jag vill inte spendera tid med att förklara töntiga skämt.
    Nu är jag ju gift om du tänkte på att jag skulle välkommna henne på blattebananvis?
  • sumpbäver
    Posh skrev 2010-08-21 22:54:55 följande:
    Ölen du försökte charma med på elegant svennebananvis såklart.

Men skärpning, back on topic. Jag vill inte spendera tid med att förklara töntiga skämt.
    Vet inte vad andra här tycker, men jag anser att orkar du inte med vad som skrivs så, byebye. Du är inte oumbärlig här.
  • sumpbäver
    V 77 skrev 2010-08-21 22:58:45 följande:
    95% av de utrikesfödda har aldrig varit misstänkta eller lagförda för något brott enligt BRÅ.
    Utrikesfödda har 2,5 gånger större chans att fastna i kriminalitet.
    Låginkomsttagare har 5,3 ggr högre risk att fastna i kriminalitet.

Tror du inte det handlar mer om klasskillnad än vart man kommer ifrån?
    Oj vad du pratar skit.
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 22:59:31 följande:
    Tummen uppar!
    Du missar väl inte deras helgdagar och bönestunder? Tar ju lite tid det med. Hur ska de orka jobba på ramadan förresten?
  • sumpbäver
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 23:01:16 följande:
    Sumpbäver bjuder du mig på en öl också ;)?
    Jag kollade på dina länkar, jag vet inte vad jag ska säga. Jag blir så förbannad. Allt jag någonsin hör är hur främlingsfientliga SD är och vilka idioter vi är som röstar på detta skitparti. Men hyckleri inom andra partier det lyfts aldrig fram i dagensljus. Partimedlemmar som knullar småflickor, köper horor, spenderar skattebetalarnas pengar på spritfester, anlitar barnflickor och städerskor svart. Dom är fortfarande hellylle och väldigt förtroendeingivande bara för att dom inte vågar yppa ett ord om den misslyckade invandringspolitiken. Sorgligt.
    Japp, jag är inte snål. Diskuterar gärna med dig.
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:01:38 följande:
    Motbevisa?
    Kan jag väl. 95% gällde svenskar och 88% invandrare. Men BRÅs statistik är vinklad även den.
  • sumpbäver
    Fru U skrev 2010-08-21 23:08:21 följande:
     Uppenbarligen går det hur bra som helst.
    Utan mat i en vecka? ok, jag skulle inte orka i.a.f.
  • sumpbäver
    Posh skrev 2010-08-21 23:09:55 följande:
    Jaha?

Om invandrare "klankar ner dig" får du väl säga ifrån. Det är ingen som tvingar gud på dig. Du kan slappna av.
    Undrar om det räcker med ett nej när de bestämt sig för att gruppvåldta med?
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!