• Anonym

    Behöver någon att gråta ut hos

    Jag hatar detta! Idag har jag och sambon haft ett mycket stort bråk, såpass att han stuckit och jag vet inte om han kommer tillbaka. Jag skulel bli förvånad faktiskt, det är nog slut nu efter 10 år... Nu sitter jag här med dottern, ensam igen och gråter... Hade så gärna velat ha en axel att gråta ut mot men det har jag inte!
    Känner mig så jäkla ensam.... Kan inte åka till någon heller då han tog bilen (med bilbarnstolen i)... Det blir nog en promenad med vagnen, men vart ska jag gå? Till mamma är det skitlångt och jag vill inte gråta ut hos henne heller... helst hade jag velat böla hos en kompis men ingen som jag kan gråta hos bor kvar här...
    Fan, såhär skulle det inte bli!!!!

  • Svar på tråden Behöver någon att gråta ut hos
  • Här och nu
    Anonym skrev 2010-08-21 09:25:22 följande:
    Jag hatar detta! Idag har jag och sambon haft ett mycket stort bråk, såpass att han stuckit och jag vet inte om han kommer tillbaka. Jag skulel bli förvånad faktiskt, det är nog slut nu efter 10 år... Nu sitter jag här med dottern, ensam igen och gråter... Hade så gärna velat ha en axel att gråta ut mot men det har jag inte! Känner mig så jäkla ensam.... Kan inte åka till någon heller då han tog bilen (med bilbarnstolen i)... Det blir nog en promenad med vagnen, men vart ska jag gå? Till mamma är det skitlångt och jag vill inte gråta ut hos henne heller... helst hade jag velat böla hos en kompis men ingen som jag kan gråta hos bor kvar här... Fan, såhär skulle det inte bli!!!!

    Det är tragiskt att alla inte har nån de kan gråta ut hos. Men berätta lite mer, så finns jag här en stund till. Kort kan jag säga att allt löser sig på nåt sätt, även om det inte känns så just nu. Kram.
  • Anonym

    hej kan du inte ta tåg eller buss hem till någon? bästa medecien när man är ledsen är att ut och gå, kanske din mamma kan ta lille mendans du åker iväg ett tag så du får vara sjä
    lv, är ju inte bra häller för lillen att se sin mamma ledsen och inte förstå. Hoppas det löser säg :) men efter tio år så kommer nog din man hem igen när han lungnat ner säg ska du se :)

  • Här och nu
    Anonym skrev 2010-08-21 09:43:45 följande:
    hej kan du inte ta tåg eller buss hem till någon? bästa medecien när man är ledsen är att ut och gå, kanske din mamma kan ta lille mendans du åker iväg ett tag så du får vara själv, är ju inte bra häller för lillen att se sin mamma ledsen och inte förstå. Hoppas det löser säg :) men efter tio år så kommer nog din man hem igen när han lungnat ner säg ska du se :)

    Fast när jag är riktigt ledsen, skulle jag aldrig få för mig att gå ut o promenera, så det där är olika.
  • Anonym

    Tack så jättemycket, det betyder mycket bara att få höra några vänliga ord.
    Har pratat med honom på telefon och han skulle komma hem snart så ska vi försöka reda ut saker och ting. Dåligt med sömn, PMS/mens och missförstånd är ingen bra kombination
    Återigen, tack för värmande ord! Känns skönt att veta att man ändå inte är helt ensam i världen ändå {#emotions_dlg.flower}

  • Här och nu
    Anonym skrev 2010-08-21 10:20:09 följande:
    Tack så jättemycket, det betyder mycket bara att få höra några vänliga ord.
    Har pratat med honom på telefon och han skulle komma hem snart så ska vi försöka reda ut saker och ting. Dåligt med sömn, PMS/mens och missförstånd är ingen bra kombination
    Återigen, tack för värmande ord! Känns skönt att veta att man ändå inte är helt ensam i världen ändå {#emotions_dlg.flower}
    Skönt att det känns bättre! Men det verkar som om ni haft liknande problem förut, så jag rekommenerar parterapi.
Svar på tråden Behöver någon att gråta ut hos